Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

REDSKY στο ΣΕΦ

Στο πλαίσιο της στρατηγικής και του σχεδιασμού του προγράμματος μάρκετινγκ, η ΚΑΕ τοποθετεί στην οροφή του ΣΕΦ έναν ειδικό ηλεκτρονικό πίνακα προβολής μηνυμάτων και εικόνων, το οποίο θα συνοδεύει πλέον τους φιλάθλους του Ολυμπιακού σε κάθε αγώνα της ομάδας. Το επονομαζόμενο REDSKY, το οποίο θα ξεκινήσει τη πιλοτική λειτουργία του από τον αγώνα με την Μιλάνο (5 Μαρτίου), θα αποτελέσει ένα καινούργιο μέσο προβολής των μηνυμάτων των χορηγών της ομάδας μας καθώς και ένα μέσο επικοινωνίας με τους φιλάθλους μας, διασκέδασης και ψυχαγωγίας τους!
Ο Διευθυντής Marketing & Εμπορικής Ανάπτυξης της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ κ. Νίκος Λεπενιώτης δήλωσε: "Το σχεδιάζουμε αρκετό καιρό και θέλαμε πραγματικά να δημιουργήσουμε από τη μία πλευρά μια διαφορετική αίσθηση ψυχαγωγίας και ατμόσφαιρας στους φιλάθλους μας και από την άλλη πλευρά, άλλο ένα σημαντικό marketing tool για την προβολή των χορηγών μας και των μηνυμάτων τους, σε μια ξεχωριστή όμως διάσταση. Πρόκειται για μια μοναδική καινοτομία και μια κατασκευή η οποία δεν χρησιμοποιείται σε γήπεδα μπάσκετ παρά μόνο σε συναυλιακούς χώρους του εξωτερικού. Αποτελείται από συστήματα τεχνολογίας led με διάμετρο 6 μέτρων και ύψος σχεδόν 4 μέτρων σε κυκλική μορφή, στα οποία θα προβάλλονται video, μηνύματα, συνθήματα κλπ. Με την τοποθέτηση του REDSKY, το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας θα είναι το μοναδικό Ελληνικό γήπεδο με τέτοια συσκευή στην οροφή του και ο Ολυμπιακός η μοναδική ομάδα μπάσκετ στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί και ενσωματώνει ένα τόσο σημαντικό και αποδοτικό εργαλείο στο πρόγραμμα marketing, γεγονός που προσδίδει πλέον σημαντική προστιθέμενη αξία σε όλους τους χορηγούς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: