Σάββατο 16 Μαΐου 2009

Κολλημένος με τον Ολυμπιακό

Συνέντευξη στην εφημερίδα "diario equipo" έδωσε ο Λουτσιάνο Γκαλέτι και τόνισε γι' ακόμα μία φορά ότι δεν έχει καμία διάθεση να φύγει από τον Πειραιά.
Ο Λουτσιάνο αναφέρθηκε στην αποχώρηση του Τζόρτζεβιτς και έδειξε έτοιμος να αναλάβει τον ηγετικό ρόλο που είχε ο Τζόλε στην ομάδα και να φορέσει ακόμα και το περιβραχιόνιο.
Ο πρώτος σκόρερ του ελληνικού πρωταθλήματος χαρακτήρισε επίσης φανταστική την φετινή χρονιά και έκοψε τον βήχα στους Ισπανούς που ονειρεύονται επιστροφή του στην Σαραγόσα.
Ο Λουτσιάνο είναι τρελαμένος με τον Ολυμπιακό θέλει να μείνει για πολλά χρόνια στον Πειραιά. Το ίδιο θέλουμε και εμείς και ελπίζουμε την επόμενη σεζόν να βάλει ακόμα περισσότερα γκολ.
Για το αν είναι η καλύτερη του σεζόν: "Η αλήθεια είναι ότι ήταν μία αξέχαστη χρονιά. Μία εξαιρετική σεζόν. Καταφέραμε να κατακτήσουμε ξανά το νταμπλ και εγώ τερμάτισα στην κορυφή του πίνακα των σκόρερ, για πρώτη φορά στην καριέρα μου. Σημείωσα 14 γκολ σε 26 αγώνες πρωταθλήματος κι άλλα δύο στο ΟΥΕΦΑ και δύο στο Κύπελλο. Είμαι χαρούμενος και προσπαθώ να επιστρέψω στον κόσμο την εμπιστοσύνη που μου δείχνει".
Για το γκολ στον τελικό του Κυπέλλου: "Ήταν στην παράταση, ένα δυνατό σουτ, περισσότερο έμοιαζε μ' εκείνο που είχα σκοράρει στη Μαδρίτη, αλλά εξίσου σημαντικό. Ήταν ένα τρελό παιχνίδι, χάναμε με 2-0 στα πρώτα 10 λεπτά, μετά επιστρέψαμε, στο 90' βρεθήκαμε πίσω στο σκορ με 3-2 και στο 93' μπορέσαμε να ισοφαρίσουμε. Απίστευτες στιγμές!".
Για το μέλλον του: "Έχω ακόμα δύο χρόνια συμβόλαιο και ο Ολυμπιακός θέλει να μου το ανανεώσει. Ο αρχηγός σταμάτησε το ποδόσφαιρο και θέλουν να αναλάβω κι αυτό το ρόλο. Υπήρξαν επαφές με ομάδες απ' την Ιταλία και την Αγγλία, αλλά ο Ολυμπιακός θέλει να με κρατήσει για πολλά χρόνια στην ομάδα. Έχω κατακτήσει πέντε τίτλους μέσα σε δύο χρόνια, θέλω να γευτώ κι άλλους και δεν σκέφτομαι καν να περάσω ξανά τη φάση της αλλαγής ομάδας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: