Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

"Θα τα πούμε στο γήπεδο με το Λέτο"

«Φέτος θα δείτε έναν καλύτερο Ντιόγκο», είπε ο Βραζιλιάνος άσος του Ολυμπιακού σε δηλώσεις του! Ο Βραζιλιάνος στράικερ των νταμπλούχων, υποσχέθηκε γκολ και φέτος, ενώ καταλυτικό ρόλο παίζει το γεγονός ότι φέτος κάνει προετοιμασία με τον Ολυμπιακό όντας ξεκούραστος, εν αντιθέσει με πέρυσι. Ακόμα ο Βραζιλιάνος στράικερ αναφέρθηκε στον «κολλητό μου» τον Λέτο και την επιλογή του να πάει στον Παναθηναϊκό υποστηρίζοντας πως: «εγώ είμαι στην καλύτερη ομάδα».
- Πόσο καλό είναι για σένα η συμμετοχή σου από την αρχή της προετοιμασίας του Ολυμπιακού;
«Είναι η πρώτη φορά που κάνω πρώτη προετοιμασία με τον Ολυμπιακό, σε ένα υψηλό επίπεδο δηλαδή. Είναι σημαντικό ότι είχα καιρό για να ξεκουραστώ, σε αντίθεση με την περσινή χρονιά που ήρθα κατευθείαν από τη Βραζιλία, χωρίς να προετοιμαστώ με την ομάδα, χωρίς διακοπές. Γι' αυτό πιστεύω πως θα είναι καλύτερα για μένα. Ολες οι προετοιμασίες είναι πολύ δύσκολες. Περισσότερο μάλιστα όταν στο διάστημα των διακοπών έχεις πάρει κάποια κιλά (σ.σ.: γέλια). Πάντως τώρα είμαι καλύτερα, έχω ήδη χάσει 4 κιλά και είμαι πολύ κοντά στο επίπεδο που πρέπει».
- Τι παραπάνω να περιμένει ο κόσμος της ομάδας από τον φετινό Ντιόγο;
«Αυτό που πρέπει να κάνω πάντα είναι να δουλεύω για το καλύτερο, να γίνομαι συνεχώς καλύτερος. Αυτό κάνω. Θα δίνω μάχη σε κάθε παιχνίδι και θα προσπαθήσω να βοηθάω την ομάδα να κερδίζει. Ο στόχος μου βέβαια είναι τα γκολ, όπως κάθε επιθετικού, αλλά κυρίως οι νίκες για τον Ολυμπιακό».
- Ο μεγάλος αντίπαλος, ο Παναθηναϊκός, ενισχύεται με τη μεταγραφή του Σισέ. Σε προβληματίζει αυτό εν όψει της νέας σεζόν;
«Και οι δύο ομάδες έχουν κάνει καλές μεταγραφές, και οι δύο ομάδες έχουν καλούς παίκτες. Είναι καλό για το πρωτάθλημα να υπάρχουν καλοί παίκτες. Το θέμα είναι εμείς να δείξουμε και πάλι, όπως κάνουμε τόσα χρόνια, ότι έχουμε την καλύτερη ομάδα. Δεν με προβληματίζει τι κάνει και ποιους παίκτες παίρνει ο Παναθηναϊκός. Είναι καλό για το πρωτάθλημα, ξαναλέω, να ενισχύονται και οι αντίπαλοι».
-Πώς θα σου φανεί που θα δεις τον Λέτο με τα πράσινα; Εχεις μιλήσει μαζί του;
«Ο Λέτο είναι ''κολλητός'' μου, αλλά μέσα στο γήπεδο πλέον θα είναι αντίπαλός μου. Είναι στον Παναθηναϊκό, στον βασικό μας αντίπαλο. Εζησα πέρυσι για πρώτη φορά τα ντέρμπι και ξέρω τι γίνεται. Ξέρω πόσο σημαντικά είναι για τον κόσμο μας, πόσο πολύ θέλουν να κερδίζουμε τον Παναθηναϊκό. Το ίδιο και αυτός. Δεν έχουμε μιλήσει, όμως όταν γυρίσουμε στην Ελλάδα θα μιλήσουμε« (σ.σ.: γέλια).
-Ο Λέτο έκανε δηλώσεις και λέει πως θέλει να κερδίσει τον Ολυμπιακό. Εχεις κάτι να απαντήσεις;
«Μιλάει πριν από το παιχνίδι, αλλά το θέμα είναι τι θα κάνει μέσα στο παιχνίδι. Για να δούμε, λοιπόν. Πολλοί άλλωστε έχουν πει ότι θα κερδίσουν τον Ολυμπιακό, λογικό είναι να θέλουν να τον κερδίσουν. Το θέμα είναι τι μπορούν να κάνουν. Το Τσάμπιονς Λιγκ έχει τη μεγαλύτερη αξία για την ομάδα, γι' αυτό και όλοι θα κάνουμε το παν για να περάσουμε στους ομίλους»

Δεν υπάρχουν σχόλια: