Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Φύγαμε για Τσάμπιονς Λιγκ

"Είναι φανταστική η πορεία μας μέχρι τώρα στην Ευρώπη. Πάμε Τσάμπιονς Λιγκ και νιώθουμε υπέροχα για αυτό" έλεγε ο Ζαουάντ Ζαϊρί.
"Μας πίεσαν πολύ στο πρώτο 20λεπτο όμως στη συνέχεια αποκτήσαμε αυτοπεποίθηση και πήραμε το παιχνίδι. Δεν ξέρω πως καταφέρνουμε να σκοράρουμε πάντα στο λεπτό που πρέπει. Ήταν εξαιρετικό το σουτ του Ντουντού και μας έβγαλε από τη δύσκολη θέση. Δεν τελείωσε τίποτα θέλουμε νίκη και στο Καραϊσκάκη, θέλουμε νίκη και στο ντέρμπι με την ΑΕΚ. Είναι το πρώτο μου ντέρμπι στην Ελλάδα και θέλω να είμαι ο νικητής".
Από την πλευρά του, ο Έντζο Μαρέσκα υποστήριξε... "Στο πρώτο ημίχρονο δεν παίξαμε καθόλου καλά, και το σημαντικό ήταν ότι αμυνθήκαμε σωστά σε αυτό το διάστημα. Εγώ παίζω όπου μου πει ο προπονητής μου. Έπαιξα πολύ κοντά σε Ντιόγκο σήμερα και νομίζω ότι μπορώ να γίνομαι συνέχεια καλύτερος. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι στην αρχή του πρωταθλήματος, το πρωτάθλημα ξεκινάει με ντέρμπι και οφείλουμε να κερδίσουμε".
Όσον αφορά, τώρα, τον Όλοφ Μέλμπεργκ... "Το 2-0 είναι πολύ καλό το αποτέλεσμα αν και δεν παίξαμε καλά. Το δυνατό σημείο μας ήταν η άμυνα. Καταφέραμε να γίνουμε καλύτεροι στο δεύτερο ημίχρονο, να δημιουργήσουμε ευκαιρίες. Πετύχαμε δύο γκολ και αυτό μας δίνει πολύ μεγάλο προβάδισμα, οφείλουμε νίκη και στο Καραϊσκάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: