Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

"Είμαι έτοιμος να προσφέρω..."

Το δύσκολο δεν είναι να συμπεριληφθείς μία-δύο φορές στο βασικό σχήμα του Ολυμπιακού, αλλά να καθιερωθείς σε αυτό.
Ο Κώστας Μήτρογλου, πάντως, δηλώνει έτοιμος για τη συγκεκριμένη πρόκληση, ενώ ονειρεύεται και κλήση στην Εθνική Ανδρών, όπως επισήμανε με δηλώσεις του οι οποίες φιλοξενήθηκαν στο χθεσινό ματς πρόγκραμ. «Στον Ολυμπιακό ήρθα σαν παίκτης-ταλέντο και πρέπει να δουλεύω συνέχεια και να περιμένω την ευκαιρία να προσφέρω. Είναι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί.
Δύο χρόνια μετά είμαι έτοιμος να προσφέρω αυτό που θέλω και μπορώ. Δεν έχει σημασία αν θα πετύχω εγώ το γκολ ή αν θα δώσω την πάσα για να σκοράρει άλλος. Σημασία έχει να κερδίζει ο Ολυμπιακός. Ο μεγάλος μου στόχος είναι να κληθώ στην Εθνική Ανδρών.
Θέλω να παίζω πολύ καλά με την ομάδα μου για να πετύχω το στόχο μου».
Μάλιστα, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη βοήθεια των Νίκου Νιόμπλια και Γιώργου Κοκολάκη, οι οποίοι μέσω της Εθνικής Νέων τον... σύστησαν ουσιαστικά στον Ολυμπιακό.
Από κει και πέρα ερωτηθείς για το γκολ που πέτυχε στο πρώτο ματς με τη Σερίφ ο Μήτρογλου τόνισε: «Ενιωσα πολύ όμορφα που μπήκα στον αγώνα και σκόραρα αμέσως», ενώ πρόσθεσε ότι «η Σερίφ είναι καλύρτερη ομάδα από τη Σλόβαν, όπως φάνηκε και στο πρώτο παιχνίδι».

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΣΕ ΦΟΡΜΑ Ο ΛΕΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗ 12η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΕΡΘΕΙ ΣΑΝ ΚΟΤΟΥΛΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ.
ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΒΡΩΜΟΦΥΛΛΑΔΕΣ
Βάλτε μυαλό στην πράσινη κουράδα

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΕ ΚΟΚΚΙΝΗ Ο ΣΙΣΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ... ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ. Ο ΑΡΑΠΗΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΙΝΤΖΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΓΙΑΚΟ. Ο ΝΙΝΤΖΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΜΜΕΝΟ ΜΑΛΛΙ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ Ο ΓΑΛΛΟΣ...
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΤΟΥ.
ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΨΟΥΝ. ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΗ ΛΕΕΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ...
ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Εχουν πολύ πλάκα εκεί στην πράσινη ρουφιάνα...Πριν από το ματς με την Ατλέτικο θριαμβολογούσαν και μετά την ΠΟΥΤΣΑ είχαν τίτλο "Γυμνός". Κερδίζουν τον Εργοτέλη που άνοιξε τα μπουτάκια του για να περάσει ο βρωμιάρης βάζελος και αρχίζουν πάλι τη θριαμβολογία. Λες και η Ατλέτικο είναι Εργοτέλης. Μπέρδεψαν τη βούρτσα με τον ΠΟΥΤΣΑ. Την οποία στο τέλος ένιωσαν βαθιά μέσα τους...
Παίξτε σαν Παναθηναϊκός έγραφαν παραμονή του αγώνα στη Μαδρίτη και οι λούζερς τους έκαναν το χατήρι. Και την επόμενη ημέρα έγραφαν κάτι για "Ρεκτιφιέ".
Κατά την ταπεινή μου γνώμη "ρεκτιφιέ" θέλουν όσοι ασχολιούνταιμε αυτό το σιχαμένο σωματείο.
ΚΛΑΨΤΕ ΒΑΖΕΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ Η ΩΡΑ.
ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ ΠΙΚΡΑΣ... ΣΤΑ ΠΛΕΙ ΟΦ ΤΟΥ ΓΙΟΥΡΟΠΑ. ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΡΑΝΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ...