Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

"Έχω βρει το ρυθμό μου"


Το 3ο γκολ που έχασε στριφογυρνάει ακόμα μέσα στο μυαλό του Οσκαρ: «Αισθάνομαι ότι είμαι σε πολύ καλή κατάσταση. Παίζω συνεχώς και έχω βρει ρυθμό. Έχασα το γκολ για το 3-0 και δε σας κρύβω ότι έφυγα για το σπίτι μου, έχοντας και μια πικρή γεύση. Όλοι οι συμπαίκτες μου με πείραξαν για το τρίτο γκολ. Εντάξει, πλάκα κάναμε μαζί τους, αλλά εγώ έπρεπε να το βάλω». Οσον αφορά για το παιχνίδι ο Ισπανός τόνισε: «Η καρδιά, το μυαλό και η μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλλαν όλα τα παιδιά και οι προπονητές ήταν τα στοιχεία που μας έδωσαν τη νίκη. Πιστεύω ότι παίξαμε καλή μπάλα, ευχαριστήσαμε τον κόσμο μας και στο τέλος πήραμε μια επάξια νίκη. Μία νίκη που δε νομίζω να αμφισβητεί κανείς. Μπήκαμε καλά στο πρώτο ημίχρονο, στην πορεία χάσαμε την οργάνωσή μας, όταν όμως την ξαναβρήκαμε στην επανάληψη, δείξαμε την ανωτερότητά μας. Από την μεριά τους οι παίκτες του Παναθηναϊκού είχαν την ευκαιρία να μας ξεφύγουν με τέσσερις βαθμούς, μετά την ισοπαλία μας στα Γιάννενα. Δεν το έκαναν και είχαμε την ευκαιρία να τους κερδίσουμε και να περάσουμε πρώτοι. Αυτό κάναμε, δεν αφήσαμε να πάει χαμένη αυτή η ευκαιρία και τώρα κοιτάζουμε το μέλλον».
,

Δεν υπάρχουν σχόλια: