Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Μία έτσι, μία… γιουβέτσι

Ο Ντάτολο δεν αφήνει περιθώρια να καταλάβουμε τι συμβαίνει στο μυαλό του. Του αρέσει και δεν του αρέσει στην Ελλάδα, θα ήθελε να μείνει ή και όχι, θέλει Νάπολι αλλά και όχι με σιγουριά. Να τι είπε σε ιστοσελίδα στην Ιταλία.
"Είναι καλά τα πράγματα στην Ελλάδα, αν και δεν είμαι βέβαιος αν έπραξα καλά ή όχι που έφυγα από τη Νάπολι. Απλώς τον Ιανουάριο ήθελα να πάω κάπου για να αγωνίζομαι σταθερά. Για να είμαι στην εθνική Αργεντινής θα έπρεπε να παίζω πολύ περισσότερο από ό,τι συνέβαινε στη Νάπολι"
"Δεν ξέρω τι θα γίνει το καλοκαίρι. Αυτό θα το δούμε στη συνέχεια, τώρα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να κάνω τα πάντα για να πάω στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Θα εξαρτηθεί από κάποια πράγματα αν θα επιστρέψω στη Νάπολι. Πρώτα θα πρέπει να μιλήσω με τον κύριο Ματσάρι (προπονητής Νάπολι). Αν δεν βρει χώρο για μένα στην ομάδα όπως έγινε και φέτος, είτε θα μείνω στον Ολυμπιακό είτε θα πάω σε κάποια άλλη ομάδα".
"Η σχέση μου με τον Βάλτερ Ματσάρι ήταν καλή. Ήμουν ειλικρινής απέναντί του, όπως κι εκείνος απέναντί μου. Μου είπε ξεκάθαρα πως δεν υπήρχε θέση για μένα στην αρχική ενδεκάδα. Του είπα τις απόψεις μου και η απόφαση ήταν πως θα ήταν καλύτερο να πάω σε μία ομάδα για να αγωνίζομαι, ώστε να έχω ελπίδες να κληθώ στην εθνική για το Μουντιάλ. Ο Ντιέγκο (Μαραντόνα) μού είπε πως με υπολογίζει και πως πάντα είμαι στα υπόψη του. Ήταν κρίμα που έχασα το φιλικό με τη Γερμανία λόγω τραυματισμού, αλλά ήταν σημαντικό και μόνο που με κάλεσε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: