Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

«Μάθημα για εμένα»

Ως μάθημα χαρακτήρισε τη φετινή χρονιά ο Ντιόγο. Ο Βραζιλιάνος αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα τραυματισμού, τώρα επιστρέφει και ήταν αυτός που παραχώρησε συνέντευξη στο επίσημο πρόγραμμα αγώνα με την Ξάνθη. «Είναι για μένα η πιο δύσκολη χρονιά από τότε που άρχισα να παίζω ποδόσφαιρο, αλλά πιστεύω ότι σε όλες τις περιπτώσεις μαθαίνεις πράγματα. Έτσι κι εγώ προσπαθώ να μαθαίνω και από τις δυσκολίες, όπως φέτος. Την φετινή χρονιά θέλω να την βλέπω σαν ένα μάθημα, για το πώς είναι να βρίσκεσαι στα δύσκολα», τόνισε αρχικά, για να προσθέσει: «Είχα τραυματισμούς για αρκετά μεγάλο διάστημα, ενώ κάθε ποδοσφαιριστής μπορεί να έχει μια καλή ή κακή χρονιά. Ήταν για μένα ένα μάθημα, όπως είπα και πριν. Αισθάνομαι πολύ καλά, καθώς δεν πονάω καθόλου, όμως χρειάζομαι ρυθμό προκειμένου να μπω στην ομάδα για να συμβάλλω κι εγώ στο να τελειώσουμε καλά τη χρονιά». Ο Ντιόγο στάθηκε και στην παρουσία του κόσμου:
«Στόχος μου είναι να βελτιώνομαι καθημερινά και να φτάσω σε όσο πιο υψηλό επίπεδο γίνεται. Δεν έχω πραγματικά λόγια να ευχαριστήσω τον κόσμο του Ολυμπιακού που από την πρώτη στιγμή με δέχθηκε πάρα πολύ καλά, με αποτέλεσμα να μπω στο πνεύμα της ομάδας πολύ γρήγορα. Είναι πάντως φυσιολογικό όταν έχεις καλή απόδοση να σε χειροκροτούν οι φίλαθλοι, αλλά είναι πολύ καλό και θα έλεγα εξίσου σημαντικό και ευχάριστο, να βρίσκονται κοντά σου όταν δεν παίζεις καλά και να σε βοηθούν στις δύσκολες στιγμές. Εγώ θέλω να τους ευχαριστήσω γιατί με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ». Καλά μας τα λέει ο Βραζιλιάνος, περιμένουμε ωστόσο να δούμε και τις πράξεις μέσα στον αγωνιστικό χώρο…

Δεν υπάρχουν σχόλια: