Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Το 77 για τη Θύρα 7


Ο Άλμπερτ Ριέρα επέλεξε να φορέσει τον αριθμό 77, καθώς - όπως υπογράμμισε - γνωρίζει το πόσο σημαντικός είναι ο αριθμός 7 για τους οπαδούς του Ολυμπιακού: "Το νούμερο 11, που είχα σε όλες τις προηγούμενες ομάδες μου, είναι καλλυμένο από άλλον παίκτη (σ.σ. Ζαϊρί). Δεν είναι σωστό να το απαιτήσω, δεν θέλω να δημιουργήσω πρόβλημα. Γνωρίζω πως το 7 είναι ο αγαπημένος αριθμός των φιλάθλων του Ολυμπιακού. Για αυτό το λόγο επέλεξα το 77, που είναι δύο φορές το 7!", είπε ο παικταράς. Nα σημειώσουμε πως ο Ριέρα δεν μπορούσε να πάρει το "7", καθώς με τον αριθμό αυτό θα αγωνίζεται ο νεοαποκτηθείς Αριέλ Ιμπαγάσα.
Τη σύγκριση με τον Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς: "Ξέρω πως ο Τζόρτζεβιτς έχει γράψει ιστορία στον Ολυμπιακό και πως έχουν περάσει πολύ σημαντικοί ποδοσφαιριστές από την ομάδα. Θα προσπαθήσω να γράψω τη δική μου ιστορία. Δεν λειτουργεί αυτό ως πίεση, αλλά ως κίνητρο για να πετύχω".
Το τί του είπε ο αδερφός του, Σίτο, που αγωνίζεται στον Πανιώνιο: "Ο αδερφός μου έχει εξηγήσει αρκετά πράγματα για την Ελλάδα. Πόσο θερμό είναι το κοινό του Ολυμπιακού, την ατμόσφαιρα στα ντέρμπι. Είναι μεγάλη χαρά να παίζεις σε τέτοιο κοινό. Είναι ό,τι ζητάει ένας ποδοσφαιριστής. Ήταν ένα από τους λόγους που δέχθηκα να έρθω".
Τους στόχους του με τον Ολυμπιακό: "Τα τελευταία δύο χρόνια αγωνιζόμουν στη Λίβερπουλ, με την οποία δεν κατάφερα να κερδίσω κάποιον τίτλο. Είμαι διψασμένος για τίτλους και διακρίσεις. Πήρα άνετα την απόφασή μου: θα παίξω σε μία ομάδα που κυνηγάει τρόπαια. Ήρθα για να κατακτήσω τίτλους, οι οποίοι λείπουν από την καριέρα μου".
Το τί γνωρίζει για τον Ολυμπιακό: "Για μένα είναι η καλύτερη ομάδα της Ελλάδας και μία από τις πιο σημαντικές στην Ευρώπη. Το επόμενο και τελευταίο βήμα είναι να μπει η ομάδα στις δέκα-δεκαπέντε καλύτερες της Ευρώπης. Είχε ακουστεί ξανά το όνομά μου για τον Ολυμπιακό, ωστόσο τώρα ήταν η κατάλληλη στιγμή για να έρθω".
Το αν χρειάζεται χρόνο προσαρμογής: "Η αλήθεια είναι πως δεν θα χρειαστώ πολύ χρόνο για να προσαρμοστώ. Είναι σημαντικό να υπάρχει καλό κλίμα στα αποδυτήρια και να μιλάνε κάποιοι παίκτες στα ισπανικά. Όπως οι Όσκαρ, Ραούλ Μπράβο και Ιμπαγάσα, με τον οποίο υπήρξα συμπαίκτης στη Μαγιόρκα. Ωστόσο ξέρω και αγγλικά από το πέρασμά μου στη Λίβερπουλ και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Δεν πιστεύω πως θα είμαι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα με τη Μακάμπι. Απείχα από τις τελευταίες προπονήσεις της Λίβερπουλ, λόγω των διαπραγματεύσεων και γι' αυτό είμαι πίσω από πλευράς φυσικής κατάστασης. Μίλησα με τον προπονητή (σ.σ. Έβαλντ Λίνεν) και λογικά από την επόμενη εβδομάδα θα είμαι έτοιμος να παίξω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: