Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

"Μέτρησε η δίψα για τίτλους"


Συνέντευξη για τις πρώτες του μέρες στον Ολυμπιακό έδωσε στο συνδρομητικό κανάλι ο Αλμπερτ Ριέρα. Ο Ισπανός μέσος του Ολυμπιακού δήλωσε πριν από το ματς με την Μακάμπι: "Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Οταν έρχεσαι σε μία διαφορετική πόλη σκέφτεσαι πολλά αλλά αυτό που μετράει πιο πολύ είναι που μπορείς να παίξεις μπάλα και να προσφέρεις. Η δίψα μου για να κερδίσω τίτλους μέτρησε πολύ. Ο Λίνεν έπαιξε σημαντικό ρόλο, οι παίκτες που ήξερα ότι έχει ο Ολυμπιακός. Ολα αυτά μέτρησαν για να έρθω στον Πειραιά.
Είδα την υποδοχή και στην τηλεόραση και στο ίντερνετ. Ευχαριστώ τον κόσμο που με περίμενε στο αεροδρόμιο.
Η ευθύνη απέναντι στον κόσμο είναι όμορφη. Δεν το έχω σαν άγχος. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι μου έδειξαν ότι είμαι σημαντικός παίκτης για την ομάδα.
Σε όλη μου την καριέρα φορούσα το 11. Ήξερα ότι το νούμερο 7 είναι πολύ σημαντικό για τον Ολυμπιακό και έτσι αποφάσισα να πάρω το 77".

Δεν υπάρχουν σχόλια: