Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Tσίλντρες: "Δεν θα άλλαζα τίποτα"

O Tζος Τσίλντρες πήρε την απόφαση να επιστρέψει στο ΝΒΑ και να φορέσει τη φανέλα των Φίνιξ Σανς για τα επόμενα πέντε χρόνια, ωστόσο μόνο καλά λόγια είχε να πει για την ευρωπαϊκή εμπειρία που βίωσε ως παίκτης του Ολυμπιακού.
"Σίγουρα πιστεύω ότι άξιζε που έπαιξα εκεί, έστω και μόνο για την εμπειρία. Όχι μόνο είχα την ευκαιρία να δω τον κόσμο, αλλά είχα την ευκαιρία να εισπράξω μπασκετικές εμπειρίες από ένα παγκόσμιο πρίσμα. Είχα τη δυνατότητα να δω πως παίζεται το παιχνίδι και τη νοοτροπία διαφορετικών προπονητών και παικτών από μία τελείως διαφορετική οπτική", υπογράμμισε αρχικά ο Αμερικανός φόργουορντ στον Τύπο της πατρίδας του.
"Είμαι χαρούμενος για ό,τι έκανα"
Ο "Τσίλι" δηλώνει υπερήφανος για τα δύο χρόνια που φόρεσε τη φανέλα του Ολυμπιακού, μιλώντας με τα καλύτερα λόγια για την πειραϊκή ομάδα.
"Αισθάνομαι ότι ωρίμασα ως παίκτης και ως άνθρωπος. Και σε αυτό δεν μπορείς να βάλεις το σύμβολο του δολαρίου. Το πιο δύσκολο κομμάτι αυτά τα δύο χρόνια ήταν η απόσταση από την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τα αγαπημένα πρόσωπα. Ήταν απίστευτο. Η διαφορά ώρας, το να πρέπει να μείνω ξύπνιος μέχρι τις 2 και 3 το πρωί για να μιλήσω με κάποιον, ήταν πολύ οδυνηρό. Δεν θα άλλαζα, όμως, τίποτα. Είμαι χαρούμενος για ό,τι έκανα με τον τρόπο που το έκανα. Σπουδαία ομάδα, σπουδαία πόλη, σπουδαίοι συμπαίκτες, σπουδαία οργάνωση. Είμαι χαρούμενος με το πως κατέληξαν τα πράγματα", τόνισε.
"Ίσες ευκαιρίες στους Σανς"
Όσο για την απόφασή του να επιστρέψει στο ΝΒΑ και να φορέσει τη φανέλα των Σανς, είπε: "Αυτό που με ενθουσίασε είναι η συζήτηση που είχα με τον προπονητή Άλβιν Γκέντρι. Λατρεύουν να αγωνίζονται ως ομάδα. Μου έλεγε ότι σε πολλά παιχνίδια πέρυσι τελείωνε το ματς η δεύτερη ομάδα. Μου ξεκαθάρισε πως όποιος παίζει καλά, θα αγωνίζεται. Δεν υπάρχουν φαβορί. Υπάρχουν ίσες ευκαιρίες για όλους και το βλέπεις στους χαρακτήρες των παικτών που υπάρχουν. Αυτό ήταν το πρώτο που μου είπαν όταν συναντηθήκαμε. Δεν ήθελαν να κάνουν τίποτα που θα αναστάτωνε τα αποδυτήρια, επειδή νιώθουν ότι έχουν μία κατάσταση όπου παίζει ο ένας για τον άλλον".

Δεν υπάρχουν σχόλια: