Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ο εγκέφαλος του Θρύλου

O «μάγος» της μεσαίας γραμμής του Ολυμπιακού υποκλίνεται στον λαό του Θρύλου, αναλύει τα πάντα και ζητάει συγκέντρωση στον στόχο, στη συνέντευξή του στο επίσημο πρόγραμμα του αγώνα του Ολυμπιακού με τον Άρη
Τι είπε ο Αριέλ για τις πρώτες του εντυπώσεις από την Ελλάδα:
«Μέχρι στιγμής όλα στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ καλά, εκτός βέβαια από το ξεκίνημα της ομάδας, όμως τώρα όλα πηγαίνουν καλά. Η ζωή στην Ελλάδα δεν μπορώ να πω ότι είναι ίδια με εκείνη στην Αργεντινή, όμως έχει πολλά κοινά με τη ζωή στην Ισπανία, όπως για παράδειγμα το φαγητό, το κλίμα, πράγματα που βοήθησαν την οικογένειά μου να μπει σιγά-σιγά στον ρυθμό της ζωής εδώ, ενώ μένουμε και κοντά στην παραλία, όπως μέναμε και στη Μαγιόρκα. Όλα αυτά με έχουν βοηθήσει και εμένα να προσαρμοστώ πιο εύκολα εδώ, βέβαια με έχουν βοηθήσει και οι συμπαίκτες μου με τους οποίους είμαστε φίλοι και έχουμε πάρα πολύ καλή συνεργασία γενικότερα».
Για αυτό που τον έχει εντυπωσιάσει
«Με έχουν εντυπωσιάσει πιο πολύ οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού. Ομολογώ ότι δεν περίμενα τέτοια ατμόσφαιρα, όπως αυτή που δημιουργούν, όπου και να παίζουμε, ανεξάρτητα από τη σημασία που έχει κάθε παιχνίδι».
Για το πώς νιώθει όταν ο κόσμος φωνάζει το όνομά του
«Όταν οι φίλαθλοι φτάνουν να φωνάζουν το όνομά σου, σημαίνει ότι παίζεις καλά και προσφέρεις στην ομάδα και αυτό είναι που αναγνωρίζουν. Είναι σίγουρα πολύ σημαντικό τόσο για εμένα όσο και για την ομάδα γιατί όλοι μαζί πρέπει να προσπαθήσουμε για να φτάσουμε στον στόχο μας που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση του τίτλου».
Για το αν ο τρόπος τρόπο παιχνιδιού του Ολυμπιακού μπορεί να δημιουργήσει τη διαφορά από τους υπόλοιπους
«Εμείς θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε και να βελτιώσουμε αυτόν τον τρόπο παιχνιδιού, ο οποίος όχι μόνο αρέσει στους φιλάθλους, αλλά δημιουργεί πολλές δυσκολίες και σε κάθε αντίπαλό μας και αυτό διότι παίζουμε με έναν πολύ υψηλό ρυθμό. Απλώς γνωρίζουμε ότι ακόμα χρειάζεται να βελτιώσουμε πολλά πράγματα για να φτάσουμε εκεί όπου θα ήταν το ιδανικό για τον συγκεκριμένο τρόπο παιχνιδιού».
Για το πως θέλει να παίξει ο Αριέλ Ιμπαγάσα:
«Προσπαθώ να παίζω πάντα με τους συμπαίκτες μου και να βρίσκω κάθε φορά την καλύτερη τοποθέτηση μέσα στο γήπεδο, έτσι ώστε να τους βοηθώ και στη δική τους προσπάθεια. Μου αρέσει να μιλάω πολύ μέσα στο γήπεδο θα έλεγα όπως και το να παίζουμε απλό, ομαδικό και γρήγορο ποδόσφαιρο. Θέλω να βοηθάω από το κέντρο τον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας, όμως δεν πρέπει κανένας να ξεχνά ότι για να είσαι αυτός που πρέπει μέσα στο γήπεδο χρειάζεται πραγματικά πολλή δουλειά στην προπόνηση, προκειμένου να παραμείνεις στο υψηλό επίπεδο που χρειάζεται η ομάδα. Μου αρέσει περισσότερο να δημιουργώ, δηλαδή να είμαι εγώ αυτός που θα δώσει την τελευταία πάσα για να πετύχει το γκολ κάποιος συμπαίκτης μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: