Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

«Δεν μπορούσα το 100%»

Την Παρασκευή ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας με τον Αντρέι Ζέκοφ. Ο Βούλγαρος πασαδόρος εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν στην πόρτα της εξόδου:
"Δεν ήταν θέμα υπομονής και σίγουρα δεν ήταν μόνο τα λεφτά. Δεν υπήρχε κάτι να περιμένω. Τα προβλήματα είχαν επηρεάσει όλη την ομάδα και αυτό φαινόταν σε κάθε προπόνηση.
Καταλαβαίνω ότι η Ελλάδα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα και στην προκειμένη περίπτωση ο Ολυμπιακός αλλά δεν ένιωθα ότι γινόταν κάτι για να κρατήσουν την ομάδα. Μιλήσαμε και πριν ένα μήνα και πιστεύω ότι υπήρχε αρκετός καιρός για να γίνει κάτι. Εχω να σκεφτώ και την οικογένειά μου και γι' αυτό δεν μπορούσα να μείνω άλλο", τόνισε.
Ο Ζέκοφ ξεκαθάρισε ότι δεν έφυγε για να πάει σε άλλη ομάδα:"Θα γυρίσω στην πατρίδα μου και μετά θα δούμε αν έχω κάποια πρόταση. Αλλά θέλω να διαβεβαιώσω ότι η απόφασή μου να φύγω δεν έχει να κάνει με καμία πρόταση από άλλη ομάδα. Ηθελα να μείνω αλλά δεν ήταν δυνατό υπό τις παρούσες συνθήκες. Δεν μπορούσα να δώσω το 100%. Είναι καλύτερα για εμένα και την οικογένειά μου να επιστρέψω στο σπίτι μου".
Οι "ερυθρόλευκοι" θα αποφασίσουν το επόμενο διάστημα πώς θα κινηθούν για την αντικατάστασή του, αλλά προς το παρόν ο μόνος πασαδόρος στο Λιμάνι είναι ο Ντίμα Φιλίποφ, για τον οποίο ο 30χρονος διεθνής τόνισε:"Ελπίζω να είναι καλά και να βοηθήσει τον Ολυμπιακό να κερδίσει τίτλους. Θα είναι δύσκολο για όλους αλλά εύχομαι ό,τι καλύτερο στα παιδιά. Παρότι δεν ανήκω πια στον Ολυμπιακό, θα συνεχίσω να τον υποστηρίζω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: