Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

«Ευκαιρία ζωής ο Ολυμπιακός»

Ως «ευκαιρία ζωής» χαρακτήρισε τη μεταγραφή του στην ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού, ο Γιόχαν Καμπίλο Εστράδα, ο οποίος ανακοινώθηκε και επίσημα τη Δευτέρα (31/1).
Ο πρώην κεντρικός του Πανελληνίου τόνισε πως, παρά το άγχος που θα έχει στην αρχή, είναι διατεθειμένος να δώσει τον καλύτερό του εαυτό, ώστε να πετύχουν τους στόχους τους οι «ερυθρόλευκοι».
«Είναι κοινότυπο αυτό που θα πω αλλά είναι η αλήθεια. Είμαι πολύ χαρούμενος και απόλυτα ικανοποιημένος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Μπορώ να το χαρακτηρίσω ως την ευκαιρία που περίμενα σε όλη μου την καριέρα, η οποία μπορεί να μου αλλάξει τη ζωή. Είναι λογικό, λοιπόν να έχω άγχος, αλλά είμαι και μαχητής», δήλωσε ο 30χρονος Κολομβιανός και πρόσθεσε:
«Θα βάλω τα δυνατά μου, ώστε να αξιοποιήσω με τον καλύτερο τρόπο αυτό το μεγάλο άλμα και ταυτόχρονα να βοηθήσω μαζί με τους νέους μου συμπαίκτες να πετύχει ο Ολυμπιακός τους στόχους του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: