Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Τζιμπούρ: "Είμαστε οι καλύτεροι"

Ο τρομοκράτης όπου σταθεί και όπου βρεθεί, απαντάει στον ντόρο των τελευταίων ημερών και επισημαίνει αυτό που βλέπουν όλοι πλην των Παναθηναϊκών. "Κατακτάμε δίκαια τον τίτλο, όλοι το ξέρουν αυτό από όσους βλέπουν ποδόσφαιρο", τονίζει.
Για έναν Έλληνα ή για κάποιον ξένο που βρίσκεται χρόνια στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, οι πρακτικές του Παναθηναϊκού και η ατελείωτη κλάψα του μετά από ήττες σε ντέρμπι, είναι πράγματα λίγο έως πολύ γνωστά.
Ο Ράφικ Τζιμπούρ, βρίσκεται αρκετά χρόνια στην Ελλάδα, έχει καρφώσει τον Παναθηναϊκό με όλες του τις ομάδες και τους έχει μάθει πια. Ο Γαλλοαλγερινός, είναι από τους λίγους ξένους του Ολυμπιακού, που κατάλαβε από την πρώτη στιγμή, σε τι και ποιον εξυπηρετούσε όλος ο ντόρος που δημιουργήθηκε για το πρωτάθλημα που... τόσο άξιζε ο Παναθηναϊκός.
"Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό. Τόσα χρόνια στην Ελλάδα έχω μάθει πως λειτουργούν κάποια πράγματα. Έχασαν και τα έκαναν άνω-κάτω. Έψαξαν για δικαιολογίες", τονίζει ο τρομοκράτης σε φίλους και συμπαίκτες τις τελευταίες μέρες.
Φυσικά, σπεύδει να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και να υπενθυμίσει σε όλους τα προφανή. "Κατακτάμε τον τίτλο διότι είμαστε καλύτεροι. Όλοι το ξέρουν αυτό. Όλοι όσοι βλέπουν ποδόσφαιρο και θέλουν να κοιτούν κατάματα την αλήθεια. Ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα και θα πάρει δίκαια τον τίτλο".
Τέλος, αναφέρθηκε και σε δημοσίευμα της πατρίδας του, που τον θέλει έτοιμο να υπογράψει τριετές συμβόλαιο με τον Θρύλο. "Όχι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω κάτι τέτοιο εγώ. Όπως μερικές φορές γράφουν ανακρίβειες και οι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα, έτσι και στην πατρίδα μου.
Δεν υπάρχει συμφωνία για τριετές συμβόλαιο, δεν έχω υπογράψει κάτι. Θα γίνει κουβέντα μετά το τέλος της σεζόν. Το έχω πει πολλές φορές. Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό. Αν εξαρτάται από εμένα θα μείνω. θα κάνω ό,τι μπορώ για να μείνω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: