Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Τεόντοσιτς: «Ανήκει στους συμπαίκτες μου»

Ο Μίλος Τεόντοσιτς αναδείχθηκε σε κορυφαίο παίκτη της Ευρώπης για το έτος 2010 και μίλησε στο επίσημο site της FIBA όπου στάθηκε μεταξύ άλλων στο γεγονός ότι ο Βασίλης Σπανούλης είναι ο δυσκολότερος αντίπαλος, αλλά και ο καλύτερος συμπαίκτης που έχει βρει στην καριέρα του.
Ο Σέρβος γκαρντ του Ολυμπιακού αναδείχθηκε σε καλύτερο παίκτη της Ευρώπης για το έτος 2010, μία διάκριση που αποτελεί μεγάλη τιμή για τον ίδιο αλλά και τον σύλλογο του Πειραιά.
Ο 23άχρονος πλέι μέικερ του Θρύλου έγινε ο νεότερος μπασκετμπολίστας που παίρνει το συγκεκριμένο βραβείο, καθώς οι προκάτοχοί του, Νοβίτσκι, Γκασόλ, Παπαλουκάς και Κιριλένκο, κατέκτησαν το συγκεκριμένο βραβείο σε ηλικία μεγαλύτερη των 26 χρόνων.
Αναλυτικά όσα είπε ο Τεόντοσιτς στο επίσημο site της FIBA Europe…
…για την τιμή που του έγινε να παραλάβει το βραβείο του καλύτερου παίκτη της χρονιάς που πέρασε: «Δεν το ήξερα αυτό και δεν το είχα σκεφτεί καθόλου. Είναι πολύ σπουδαίο να έχεις πετύχει κάτι που το έχουν καταφέρει όλοι αυτοί οι πολύ μεγάλοι μπασκετμπολίστες κι αυτό κάνει ακόμα μεγαλύτερη την τιμή για μένα. Ευχαριστώ από καρδιάς όσους με επέλεξαν, αν και νομίζω ότι αυτό το βραβείο ανήκει πρώτα στους συμπαίκτες μου στον Ολυμπιακό και την Εθνική Σερβίας».
…για την εξήγηση που δίνει ο ίδιος στην ανάδειξή του σε καλύτερο παίκτη της Ευρώπης: «Προφανώς και ψήφισαν πολλοί Σέρβοι (γέλια). Εγώ προσπαθώ να παίζω μπάσκετ και πραγματικά το λέω δεν με ενδιαφέρουν και πολύ τα βραβεία. Μπορεί να κερδίζουν οι ομάδες μου τα τρόπαια και τα μετάλλια; Αν ναι τότε ευχαρίστως ανταλλάσσω όλες τις προσωπικές μου διακρίσεις. Δεν ξέρω γιατί βγήκα πρώτος, αλλά ξέρω ότι ακόμα έχω πολύ δρόμο μπροστά μου».
…για την πιο σημαντική στιγμή μέχρι τώρα στην καριέρα του: «Ο ημιτελικός με τη Σλοβενία στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας ήταν κάτι το σπουδαίο. Αυτό το παιχνίδι ήταν το πρώτο μεγάλο της νέας γενιάς του σερβικού μπάσκετ, ήταν το παιχνίδι που δείξαμε πως έχουμε επιστρέψει. Μεγάλο παιχνίδι για μένα ήταν και ο περσινός τελικός του κυπέλλου στην Ελλάδα. Έπρεπε να γίνει η αρχή για τον Ολυμπιακό».
…για τους ανθρώπους που τον έχουν βοηθήσει στην καριέρα του: «Αυτοί που με έχουν βοηθήσει είναι η οικογένεια μου, οι δικοί μου άνθρωποι, όλοι οι προπονητές μου γιατί απ' όλους έχω μάθει και κυρίως ο κόουτς Ίβκοβιτς».
…για την εθνική Σερβίας στο Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας: «Δεν θέλω να κοιτάζω τόσο μακριά. Στη ζωή πρέπει να προχωράς βήμα, βήμα. Τώρα έχουμε υποχρεώσεις με τον Ολυμπιακό και θέλουμε φέτος να φτάσουμε πιο ψηλά, να πάμε ως το τέλος. Το Ευρωμπάσκετ είναι ακόμα μακριά. Θα είναι διαφορετικά χωρίς τον κόουτς Ίβκοβιτς στον πάγκο, αλλά θα πρέπει στη Λιθουανία να δείξουμε ότι το σερβικό μπάσκετ είναι και πάλι δυνατό και ότι η πορεία μας τα τελευταία δυο χρόνια δεν ήταν κάτι τυχαίο. Θα είμαι χαρούμενος με οποιοδήποτε μετάλλιο κι αν καταφέρουμε να προκριθούμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου».
…για τα υπέρ και τα κατά του στο παιχνίδι του: «Νομίζω ότι είναι συνδυασμός, αλλά θεωρώ ότι έχω πολλά πράγματα να μάθω και να βελτιώσω. Μου αρέσει να δίνω σωστά την μπάλα και να κάνω πιο εύκολη τη δουλειά των συμπαικτών μου. Αυτό νομίζω είναι το καλό μου σημείο. Ένα από τα πράγματα που θα πρέπει να βελτιώσω είναι το να μη χάνω τη ψυχραιμία μου κάποιες φορές μέσα στο παιχνίδι και
…για το ποιους θεωρεί καλύτερους μπασκετμπολίστες: «Ο καλύτερος παίκτης που έχω δει εγώ στην Ευρώπη είναι ο Ντανίλοβιτς και στο ΝΒΑ ο Μάτζικ Τζόνσον. Ο πιο δύσκολος αντίπαλος και ο καλύτερος συμπαίκτης είναι το ίδιο πρόσωπο. Ο Βασίλης Σπανούλης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: