Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

«Μπορώ να είμαι πρώτος»

Ο Ούρκο Πάρντο δεν ανησυχεί καθόλου από την "παρέλαση" των ονομάτων που ακούγονται για τον Θρύλο. Ο Βέλγος τερματοφύλακας του Θρύλου έχει εμπιστοσύνη στις δυνατότητές του και δεν ανησυχεί καθόλου από τα ονόματα τερματοφυλάκων που ακούγονται για τον Θρύλου. "Αν δεν πίστευα ότι μπορώ να είμαι πρώτος τερματοφύλακας θα ήταν καλύτερα να τερματίσω τώρα την καριέρα μου", τόνισε ο Πάρντο μιλώντας σχετικά. Όσον αφορά την παραμονή του στον Ολυμπιακό ο Πάρντο ξεκαθάρισε ότι θέλει να μείνει στον Πειραιά. "Νομίζω ότι είναι προφανές πως θέλω να μείνω. Τώρα που τελείωσε το πρωτάθλημα θα μιλήσουμε με την ομάδα. Μου αρέσει πολύ στον Ολυμπιακό. Απίστευτοι οπαδοί, μεγάλη ομάδα και όλα είναι όπως πρέπει. Οπότε, φυσικά και θέλω να μείνω". Τέλος αναφερόμενος για τον θρίαμβο του Θρύλου κόντρα στην ΑΕΚ και το διασυρμό με 6-0 τόνισε: "Ήταν μια πολύ σημαντική στιγμή για μένα. Αλλά είμαι ευχαριστημένος και για την ομάδα γιατί παίξαμε πολύ καλά. Ήταν ένα παιχνίδι που έπρεπε να κερδίσουμε για να πάρουμε το πρωτάθλημα και το κάναμε με εντυπωσιακό τρόπο. Σε όλα είμαστε καλύτεροι από την ΑΕΚ. Και από πλευράς τακτικής και σε ότι έχει να κάνει με την απόδοση μας φέτος".

Δεν υπάρχουν σχόλια: