Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Πιάνει λιμάνι ο Κοστάντζο

Τις βαλίτσες του για τον Πειραιά και τον Ολυμπιακό ετοιμάζει ο Φράνκο Κοστάντσο. Ο Αργεντίνος πορτιέρο και μέχρι πρότινος αρχηγός της Βασιλείας κατηφορίζει, όπως όλα δείχνουν στον Πειραιά για να φορέσει την ερυθρόλευκη φανέλα για τα τρία επόμενα χρόνια. «Τα έχουμε βρει σε όλα με τον Ολυμπιακό και περιμένω να καταταθεί η επίσημη πρόταση της ελληνικής ομάδας για να πάω μέσα στην εβδομάδα στην Αθήνα και να υπογράψω. Θα είναι ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου η μετακίνησή μου στον Ολυμπιακό. Είναι το κορυφαίο ελληνικό κλαμπ και θα έχω την δυνατότητα να κατακτώ τίτλους και να παίζω κάθε χρόνο στο Τσάμπιονς Λιγκ. Εχω πληροφορεί ότι ο πρόεδρος του Ολυμπιακού έχει μεγάλα σχέδια και θέλω να είμαι μέλος της ομάδας που κτίζεται στον Πειραιά», έλεγε ο 30χρονος τερματοφύλακας σε κοντινό του πρόσωπο

Δεν υπάρχουν σχόλια: