Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

«Είμαι χαρούμενος στον Ολυμπιακό»

Δεν έκρυψε την χαρά του που ανήκει στον Ολυμπιακό ο Χαβίτο ο οποίος υποσχέθηκε οτι η ομάδα θα είναι έτοιμη και ο ίδιος θα δώσει το καλύτερο που μπορεί. Ο Ισπανός μέσος, τόνισε ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές ανάμεσα στον Άρη και τον Ολυμπιακό.
«Είμαι χαρούμενος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Είναι ό,τι καλύτερο για μένα.
Είναι ώρα για πολύ σκληρή δουλειά. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε έτοιμοι για τη νέα σεζόν. Και εγώ από τη πλευρά μου θα προσπαθήσω για το καλύτερο που μπορώ», είπε αρχικά για να συγκρίνει τις δύο ελληνικές ομάδες που έχει αγωνιστεί.
«Είναι τεράστιες οι διαφορές. Άλλο Ολυμπιακός και άλλο Αρης, κι αυτό το είχα καταλάβει από τις πρώτες μου ημέρες εδώ. Και ο Αρης είναι μία μεγάλη ομάδα και τη σέβομαι, αλλά οι διαφορές που βλέπω αυτές τις πρώτες μέρες είναι μεγάλες», κατέληξε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: