Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

«Είμαι ελεύθερος και αγωνιώ»

Ο Ολυμπιακός έχει μπει δυναμικά στο προσκήνιο διεκδικώντας τον Βαγγέλη Μάντζαρη. Ο νεαρός γκαρντ παραδέχεται το ενδιαφέρον των «ερυθρολεύκων», αλλά τονίζει ότι είναι ακόμα νωρίς».
Ο 22χρονος γκαρντ του Περιστερίου μίλησε στον Sentra Fm για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού και τόνισε για τα δεδομένα της μεταγραφής του πως «όλες οι περιπτώσεις είναι αξιότιμες, η καθεμία ξεχωριστά. Κι εγώ έχω αγχωθεί, έχει φθάσει Σεπτέμβριος και ακόμα δεν γνωρίζω πού θα παίζω του χρόνου. Ελπίζω να τελειώσει άμεσα το ζήτημα και να ακολουθήσω την καλύτερη δυνατή επιλογή, την οποία θα μπορώ και να στηρίξω, κάτι που είναι το σημαντικότερο. Το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού είναι όψιμο, ας πούμε, ακόμα».
Ο Μάντζαρης μίλησε επίσης και για…την κλήση του στην Εθνική ομάδα:
«Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Μόνο θετικά μπορώ να πάρω. Το να βρίσκεσαι μαζί με τους Μπουρούση, Φώτση και Ζήση ήταν πολύ σημαντικό. Πριν μερικά χρόνια τους έβλεπα στην τηλεόραση και τώρα ήμουν συμπαίκτης τους. Ευτυχώς είχα τους Σλούκα και Παπανικολάου, παιδιά της ηλικίας μου και ένιωθα πιο καλά. Μου μένει μια πικρία που κόπηκα τελευταίος. Αυτό με πεισμώνει, να γίνω καλύτερος και να είμαι στην δωδεκάδα».
…τις ομάδες που θα συμμετάσχουν στο Ευρωμπάσκετ:
«Όταν μια ομάδα έχει οργανωμένη, δουλεμένη και έχει χημεία, μπορεί να νικήσει τους αστέρες του ΝΒΑ. Στην ομάδα τη δική μας ξέραμε ο καθένας το ρόλο του, δουλεύαμε στο γήπεδο και δεν είχαμε καμία διαφορά. Αυτό που κατάλαβα είναι πως η ομάδα νικάει τους παίκτες».
…την Εθνική ομάδα και την εικόνα της στα φιλικά:
«Υστερούσαμε λίγο στα ριμπάουντ. Θα είναι πολλοί ΝΒΑερ που είναι αθλητικά παιδιά. Από την άμυνα ξεκινάνε όλα. Μπορεί η επίθεση να σου δίνει παιχνίδια, αλλά όταν είσαι καλά στην άμυνα δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Κράτησα χαμηλά το σκορ με αρκετές ομάδες. Το μεγαλύτερο μάθημα που πήρα είναι πως όταν μπαίνεις στο γήπεδο δεν υπάρχουν ονόματα και συμβόλαια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: