Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

«Ήρθαμε να βοηθήσουμε άμεσα»

Έτοιμοι να βοηθήσουν άμεσα τον Ολυμπιακό όπου και όταν τους ζητηθεί εμφανίστηκαν κατά την παρουσίασή τους οι Αμπντούν και Ορμπάιθ. Η παρουσίαση των παικτών άρχισε λίγο μετά τις 15:00 και το λόγο πήρε πρώτος ο δ' αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός. «Θα ήθελα να πω, ότι κλείνει η μεταγραφική περίοδος ευχάριστα με δύο σημαντικές προσθήκες. Νομίζουμε πως το ρόστερ μας είναι πλήρες. Από την πλευρά μου αυτό που θέλω να τονίσω είναι σημαντικό για την ομάδα μας να συνεχιστεί το πρωτάθλημα ομαλά, γιατι είναι πρωτόγνωρο να δίνει η ομάδα τον πρώτο επίσημο αγώνα, στο Champions League» ήταν το πρώτο σχόλιο του Γιάννη Μώραλη.
Αναφορικά με τα επίσημα ματς σχολίασε: «Στις δύο πρώτες αγωνιστικές δεν μπορούμε να δώσουμε κανένα επίσημο παιχνίδι. Άρα η επιθυμία μας να ξεκινήσει δεν αφορούσε αγωνιστικά τον Ολυμπιακό. Πιστεύουμε ότι θα λυθούν σίγουρα τα προβλήματα. Πιστεύουμε ότι η ομάδα μας θα κάνει τη διαφορά».
«Τον Τζαμέλ τον θαυμάσαμε πέρσι στο πρωτάθλημα όπου τα πήγε πολύ καλά» ήταν η αρχική τοποθέτηση του Γιάννη Βρέντζου για τον Αλγερινό ο οποίος συνεχίσει για τον Ισπανό: «Ο Πάμπλο έπαιζε στο καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου. Έναν απολογισμό των μεταγραφών είχαμε εκφράσει την αισιοδοξία μας για τον σχεδιασμό μας και τώρα που ολοκληρώσαμε μπορούμε να πούμε ότι είμαστε αρκετά χαρούμενοι λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές δυσκολίες που υπάρχουν. Ο Ολυμπιακός είναι η μοναδική ομάδα που μπορεί να κάνει τις επενδύσεις που θέλει και να αποκτήσει τους παίκτες που θέλει. Κύριο στοιχείο των μεταγραφών μας ήταν η απόκτηση και νεαρών παικτών για να υπάρχει ισορροπημένο μίγμα των μεταγραφών για να πρωταγωνιστήσει ο Ολυμπιακός και στο μέλλον».
Αμπντούν: «Θα είμαι άμεσα έτοιμος»
«Θα δουλέψω σκληρά για να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έχει δείξει η ομάδα και εύχομαι να κάνουμε μία καλή πορεία στην Ευρώπη και να ανταποκριθούμε στους στόχους μας. Δεν είμαι 100% έτοιμος αλλά δε θα αργήσω να γίνω. Αγωνίζομαι εξίσου καλά τόσο αριστερά, όσο και αριστερά. Γνωρίζω πολλά χρόνια τον Κέβιν Μιραλάς, έχουμε παίξει αντίπαλοι στο πρωτάθλημα και είναι πιο εύκολο να προσαρμοστείς όταν γνωρίζεις κάποια άτομα στην ομάδα και από τη στιγμή που φοράμε την ίδια φανέλα είμαστε όλοι φίλοι» ήταν η τοποθέτηση του Αμπντούν.
Ορμπάιθ: «Να αποδείξω πως μπορούν να στηριχτούν πάνω μου»
«Είναι τιμή μου να βρίσκομαι εδώ και να παίξω για την καλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω την καινούργια μου ομάδα» ήταν η πρώτη επισήμανση του Ορμπάιθ και συνέχισε: «Είναι μεγάλη μου τιμή που θα παίξω στον Ολυμπιακό που έχει τεράστια ιστορία. Ένα όνειρο γίνεται πραγματικότητα, να έρθω να παίξω σε έναν σύλλογο με τόσο μεγάλη ιστορία. Είναι πρόκληση για εμένα που έφυγα από την Ισπανία και ήρθα στην Ελλάδα». Τέλος ο 33χρονος Ισπανός τόνισε: «Θέλω να δείξω στον πρόεδρο και στον κόσμο του Ολυμπιακού πως είμαι ένας ποδοσφαιριστής που μπορούν να στηριχτούν επάνω του»
Αξίζει να τονίσουμε ότι ο Τζαμέλ Αμπντούν πήρε το 93 και ο Ορμπαίθ το 31 στη φανέλα ενώ η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με δώρο προς τους παίκτες το βιβλίο με την ιστορία του Ολυμπιακού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: