Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Ζήτησε πίστωση χρόνου ο Χάουαρντ

Αν υπάρχει ένας πονοκέφαλος στο ρόστερ μέχρι στιγμής, αυτός ακούει στο όνομα του Ματ Χάουαρντ. Ο Αμερικανός δεν είναι κακός παίκτης, αλλά μέχρι στιγμής εμφανίζει πρόβλημα προσαρμογής τόσο εντός παρκέ όσο και εκτός. Ο ίδιος πάντως δεν το βάζει κάτω και είναι αποφασισμένος να βελτιωθεί άμεσα: «Αισθάνομαι καλά, κάθε μέρα που περνάει λειτουργεί υπέρ μου. Οι προπονητές και οι συμπαίκτες μου είναι τρομερά αξιόλογοι και με στηρίζουν συνέχεια. Όσο κι αν ακουστεί περίεργο με παροτρύνουν να κάνω λάθη συνέχεια στις προπονήσεις. Καλύτερα να τα κάνω τώρα παρά στα επίσημα παιχνίδια. Δείχνουν πάντως μεγάλη κατανόηση και ξέρουν ότι χρειάζομαι λίγο περισσότερο χρόνο». Ο τρόπος με τον οποίο θα αγωνίζεται φέτος ο Ολυμπιακός (πιεστική άμυνα και αιφνιδιασμός) φαίνεται να μου ταιριάζει: «Μία από τις πιο σημαντικές δουλειές που είχα να κάνω στην καριέρα μου έως τώρα ήταν να παίζω πολύ δυνατά και να βγάζω ενέργεια στο παρκέ. Αυτό είναι το μπάσκετ που μου αρέσει, να προσπαθώ, να βγάλω κάποιον συμπαίκτη μου ελεύθερο. Φαίνεται, λοιπόν, πως ταιριάζω σε αυτό το στιλ και μάλλον είναι και ο βασικός λόγος που με πήραν στον Ολυμπιακό». Ο Ματ Χάουαρντ παραδέχεται ότι χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο για να εγκλιματιστεί στη νέα του ευρωπαϊκή ζωή: «Είναι θέμα χρόνου να εγκλιματιστώ πλήρως στα νέα δεδομένα. Ήδη αισθάνομαι πολύ καλύτερα από ό,τι την πρώτη εβδομάδα που ήμουν στην ομάδα. Κάθε μέρα μου μαθαίνουν και κάτι καινούργιο. Μου αρέσει να μαθαίνω και σε κάθε προπόνηση αισθάνομαι και καλύτερος», ενώ αναφέρει την έκπληξή του για τον Σπανούλη: «Ο Μπίλι είναι φοβερός συμπαίκτης και ένας από τους καλύτερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Όσο καλός είναι στο γήπεδο, άλλο τόσο είναι και έξω απʼ αυτό. Παρά το γεγονός ότι έχει τόσες επιτυχίες στην καριέρα του είναι φοβερός χαρακτήρας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: