Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

«Είμαι έτοιμος να ηγηθώ»

Η νέα οικονομική πολιτική που χαράχθηκε στο Μεγάλο Λιμάνι, δεν τον άγγιξε. Η πρόθεση του ίδιου ήταν να πει το «ναι» στο ενδεχόμενο μείωσης του συμβολαίου του, ωστόσο η εντολή εκ της διοικήσεως και η αναμφισβήτητη επιθυμία του τεχνικού τιμ ήταν σαφείς: Η ομάδα θα είναι ανταγωνιστική και θα «χτιστεί» γύρω από τον Σπανούλη. Αυτός (θα) είναι ο νέος ηγέτης του Ολυμπιακού! Οι λόγοι, ευκόλως εννοούμενοι… Ο τίτλος του αρχηγού -άτυπος και τιμητικός- που του δόθηκε, δεν τον φορτώνει επιπρόσθετο βάρος. Ήταν έτοιμος από πριν, το γνώριζε. «Είμαι έτοιμος να ηγηθώ. Πάντα ήμουν έτοιμος στη ζωή μου. Έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Αυτός είμαι…»!
Ο Ολυμπιακός έχει αλλάξει. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Οι στόχοι παραμένουν ίδιοι. Άσχετα αν ο Ντούσαν Ίβκοβιτς παραδέχθηκε ότι, «προκειμένου να γεμίσω με επιπρόσθετο βάρος τα παιδιά, τους είπα ότι προχωράμε και μέσα από την απόδοσή μας, θα προσδιορίσουμε τους στόχους μας». Ο Βασίλης Σπανούλης ασπάζεται τη φιλοσοφία του προπονητή του. Του έχει εμπιστοσύνη και όπως εξηγεί «μας τα έχει πει όλα αυτά στην προπόνηση. Αυτό που πρέπει όμως να κρατήσουμε από όλα αυτά, είναι ότι χρειαζόμαστε τη συμπαράσταση του κόσμου μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: