Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Φλερτάρει με Ρίος

Ο Θρύλος έκλεισε τελικά τον δανεικό Καζίμ, αλλά ο Καζίμ έχει οψιόν αγοράς. Ο Ρίος είναι ελεύθερος… Έχω περάσει εδώ και χρόνια τα σύνορα του χωριού μου. Ο τρελιάρης είναι ιντερνάσιοναλ και οι επαφές του με την Ισπανία είναι στενές. Μην τα ξαναλέμε. Ο καλύτερός μου φίλος από την αλλοδαπή είναι Ισπανός και χθες επικοινώνησε μαζί μου για να με ενημερώσει σχετικώς με τον Πέδρο Ρίος.
Τον 30χρονο δεξιό ακραίο της Χετάφε που είχε εξετάσει ο Ολυμπιακός τον Γενάρη. Οι τρελοκεραίες του κολλητού μου έπιασαν αποκαλυπτική εξομολόγηση του παίκτουρα, την οποία παραθέτω χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση: «Ημουν πολύ κοντά στον Ολυμπιακό πριν από ένα μήνα. Για την ακρίβεια, περίμενα απλώς τα τυπικά για να πάω στην Ελλάδα. Την τελευταία στιγμή, όμως, ο μάνατζέρ μου μού είπε ότι χάλασε η μεταγραφή». Ο Ρίος όπως ενημερώθηκα, μάλιστα, είχε και επαφή με τον Βαλβέρδε.
Το θέμα ήταν πολύ «ζεστό». Δεν μιλάμε για σενάριο, αλλά για σοβαρή και προχωρημένη υπόθεση.
Κι αν αναρωτιέστε γιατί σας κουράζω με θέματα που ανήκουν στο παρελθόν, θα αναλύσω το τρελοσκεπτικό μου για να γίνω κατανοητός. Ο Ρίος τον Γενάρη ανήκε στη Χετάφε, αλλά το καλοκαίρι μένει ελεύθερος. Ο Ολυμπιακός πήρε τον Καζίμ, αλλά τον πήρε δανεικό και με οψιόν αγοράς. Κρατήστε λοιπόν στα υπόψη και την περίπτωση του Ισπανού για να μη βρεθείτε απροετοίμαστοι. Δεν θέλει και πολύ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: