Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

«Περιμένω με ανυπομονησία το Final 4»

Με ανυπομονησία περιμένει ο Έισι Λο, να αγωνιστεί στο Final 4 της Ευρωλίγκας με τον Ολυμπιακό, ύστερα από την πρόκριση εις βάρος της Σιένα. «Είμαι παίκτης του Ολυμπιακού και θα κάνω το καλύτερο που μπορώ», ήταν μερικά από τα λόγια του Αμερικανού. «Είμαι χαρούμενος για τη νίκη απέναντι σε μία καλή ομάδα όπως είναι η Σιένα. Περιμένω με ανυπομονησία τη στιγμή που θα παίξουμε στο Final 4 της Ευρωλίγκας. Είμαι παίκτης του Ολυμπιακού και θα κάνω το καλύτερο που μπορώ», είπε αρχικά ο Έισι Λο, όπου στη συνέχεια ερωτήθηκε για τον Μπο ΜακΚάλεμπ: «Με ενδιαφέρει που κέρδισε η ομάδα μου. Από την πλευρά μου, έκανα ό,τι μπορούσα για τον Ολυμπιακό. Ο ΜακΚάλεμπ είναι ένας καλός παίκτης, για τον οποίο είχα ακούσει πολλά καλά λόγια, όταν πρωτοήρθα στην Ευρώπη. Είναι δύσκολο να παίζεις εναντίον του, αλλά τον σέβομαι απόλυτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: