Κυριακή 29 Απριλίου 2012

«Αυτός μου έλειπε»!

Περιχαρής ο χρυσός σκόρερ του Ολυμπιακού, δεν μπορούσε να κρύψει την διπλή ικανοποίησή του. Αφενός για την κατάκτηση του Κυπέλλου, αφετέρου για το γεγονός ότι κατάφερε να σκοράρει, χαρίζοντας τον τίτλο στην ομάδας του.
Ο Νταβίντ Φουστέρ-περί ου ο λόγος- στις δηλώσεις που παρέθεσε, ανέφερε αρχικά πως «είμαι χαρούμενος και ευτυχισμένος, κυρίως γιατί πήραμε το τρόπαιο αλλά και για το γεγονός ότι σκόραρα στο τελευταίο λεπτό της παράτασης. Έτσι καταφέραμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας με την κατάκτηση ενός ακόμη τροπαίου».
Προχωρώντας στην ανάλυση του ματς, ο Ισπανός μέσος, ανέφερε πως «κατάλαβα ότι ο Δώνης έβαλε παίκτη πάνω μου και ο αντίπαλός μου με μάρκαρε στενά. Σε ένα παιχνίδι ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί. Μπορούσαμε να δεχθούμε γκολ, όμως εμείς καταφέραμε και σκοράραμε στο τελευταίο λεπτό της παράτασης και ευχαριστήσαμε τον κόσμο μας».
Ερωτηθείς για το τι σημαίνει για αυτόν η κατάκτηση του νταμπλ απάντησε: «Είναι πολύ σπουδαίο. Πρόκειται για μια ευτυχισμένη στιγμή. Την πρώτη μου χρονιά στον Ολυμπιακό κατακτήσαμε το πρωτάθλημα. Φέτος κάναμε καλή πορεία στο Champions League, πήραμε το πρωτάθλημα, όμως για να ολοκληρώσουμε καλά την χρονιά, έπρεπε να κατακτήσουμε και το Κύπελλο. μας έλειπε αυτός ο τίτλος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: