Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Μασάντο: "Να μείνω χρόνια"


Πάουλο Μασάντο
Nα παραμείνει για αρκετά χρόνια στον Ολυμπιακό θέλει ο Πάουλο Μασάντο. Ο Πορτογάλος μίλησε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο της πατρίδας του "Lusa" και τόνισε παράλληλα πως θέλει να κερδίσει πολλούς τίτλους με τον Θρύλο, ενώ αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο να φορέσει ξανά τη φανέλα της εθνικής του ομάδας.«Είναι νωρίς για τέτοιου είδους συμπεράσματα. Είναι σημαντικό ότι ο νέος μας προπονητής Αντώνης Νικοπολίδης ήταν μαζί μας από την αρχή, μας ξέρει καλά και δεν αλλάζει η δυναμική της ομάδας και η πορεία της στην κορυφή», είπε αρχικά για το αν έχει επηρεάσει τους Πειραιώτες η απομάκρυνση του Ζαρντίμ και πρόσθεσε: «Μου αρέσει εδώ, τα πράγματα έχουν πάει καλά στην Ελλάδα και ελπίζω να συνεχίσω να είμαι στα πλάνα του Ομοσπονδιακού τεχνικού». Σχετικά με τους οπαδούς των «ερυθρολεύκων», ανέφερε ότι: «Οι προσδοκίες μας είναι υψηλές για την ιστορία και τις απαιτήσεις του συλλόγου. Ευτυχώς έχω προσαρμοστεί γρήγορα με τους συμπαίκτες μου. Ο κόσμος μας είναι απαιτητικός, όμως μας κάνει και αισθανόμαστε πολύ καλά μέσα στην έδρας μμε την υποστήριξη που έχουμε». Όσο για το αν θα ήθελε να επιστρέψει στην Πορτογαλία: «Είμαι σε μία ομάδα πρωταθλήτρια, που θέλει να γίνει και πάλι πρωταθλήτρια, ενώ συνεχίζουμε τόσο στο Κύπελλο Ελλάδας, όσο και στο Γιουρόπα Λιγκ. Οι οπαδοί σέβονται τη δουλειά μου και είμαι εντυπωσιασμένος από το πόσο απαιτητικοί είναι, αλλά και πόσο πιστοί είναι στην ομάδα. Ο μοναδικός στόχος είναι να συνεχίσω στον Ολυμπιακό και να κερδίσω πολλούς τίτλους μαζί του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: