Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

«Ενθουσιασμένος στον Ολυμπιακό»

Συνέντευξη στην ιστοσελίδα elperiodicodearagon.com παραχώρησε ο Ρομπέρτο Χιμένεθ, ο οποίος εξέφρασε τη χαρά του που θα συνεχίσει την καριέρα του στην ομάδα του Θρύλου. Θέλει να κάνει καλές εμφανίσεις και τόνισε για το πάθος που υπάρχει αυτές τις ημέρες στην προετοιμασία.
Αναλυτικά η συνέντευξή του και τα σημεία που αναφέρεται στον Ολυμπιακό
-Πώς είσαι στη νέα σου ομάδα;

«Πολύ καλά. Είμαι ενθουσιασμένος από τη μεταγραφή μου στο Ολυμπιακό, καθώς έχω την ευκαιρία να επιστρέψω στην Ατλέτικο. Έχω, πάντως και μια γλυκόπικρη γεύση από την περασμένη σεζόν. Έτσι όπως έφυγα από τη Σαραγόσα δεν άρεσε σε κανέναν. Με πληγώνει».
-Γιατί δέχτηκες μια μετακίνηση με δανεισμό;
«Αυτό που θα με συνέφερε θα ήταν να μείνω στην Ατλέτικο, αλλά από θέμα φυσικής κατάστασης και για να συνεχίσω να έχω ρυθμό, ήρθα στον Ολυμπιακό. Δουλεύουν σκληρά εδώ και έχουν πάθος. Αυτός ο μήνας δεν ήταν εύκολος για κανέναν
-Ειδικότερα για σένα.
«Είχα άσχημες στιγμές στην προπόνηση και στο σπίτι μου. Ήταν στιγμές έντασης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: