Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Κορυφαίος και στο marketing!

Μπροστά σε μία ακόμη τιμητική διάκριση βρίσκεται ο Ολυμπιακός! Οι πρωταθλητές Ευρώπης ανήκει σ' ένα ιδιαίτερα κολακευτικό για κλειστό club έξι συλλόγων από τις 56 που συμμετείχαν στα ευρωπαϊκά Κύπελλα ήταν αυτές που ξεχώρισαν και δεν είχαν δικαίωμα να ψηφίσουν τον εαυτό τους
Από τα παραπάνω αποτελέσματα ξεχώρισε ο Θρύλος με τις Άλμπα Βερολίνου και τη Αναντολού Εφές.
Αναλυτικά τα όσα αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωλίγκα...
«Προχώρησε σε αναβάθμιση του προγράμματος εισιτηρίων και αυτό τον βοήθησε να παρουσιάσει αύξηση της τάξεως του 125% στις πωλήσεις ατομικών εισιτηρίων. Ο Ολυμπιακός έκανε επίσης μεγάλη προσπάθεια να βρει νέους τρόπους ώστε να προσελκύει τους φιλάθλους του μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Ο Ολυμπιακός ήταν φιναλίστ των περσινών Devotion Marketing Awards», γράφει χαρακτηριστικά το κείμενο της Ευρωλίγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: