Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

"Πολύ σημαντικό βήμα ο Ολυμπιακός"

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, Βασίλης Καββαδάς, μίλησε στη Δημόσια Τηλεόραση πριν το ματς με τον Άρη και αναφέρθηκε στις πρώτες του μέρες στους Back2Back Πρωταθλητές Ευρώπης, δηλώνοντας ενθουσιασμένος που αποτελεί μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας.  «Για εμένα είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα, μια νέα αρχή και είναι ένα νέο ξεκίνημα στην καριέρα μου. Είμαι μόλις τρεις μέρες εδώ, μαθαίνω την ομάδα, προσπαθώ να μπω στο κλίμα. Είμαι ενθουσιασμένος, προσπαθώ να ενσωματωθώ για το καλύτερο δυνατό», τόνισε αρχικά ο Έλληνας σέντερ για να καταλήξει: 
 «Τα πάντα είναι διαφορετικά εδώ, κάνω ό,τι μπορώ για να μπω γρήγορα στο κλίμα. Ο Ολυμπιακός είναι δύο συνεχόμενες χρονιές Πρωταθλητής Ευρώπης, οι απαιτήσεις είναι μεγάλες και θα κάνω ό,τι μου ζητηθεί για να βοηθήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: