Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

«Με έχει βοηθήσει πολύ»

Σε Μέσο της πατρίδας του μίλησε ο Τζόελ Κάμπελ, ο οποίος είπε τα καλύτερα για τον Μίτσελ. Τον χαρακτήρισε ως έναν προπονητή που δεν σταματά ποτέ να βελτιώνεται, πιέζοντας παράλληλα τους παίκτες του να γίνονται καλύτεροι και να μην χαλαρώνουν ποτέ. Προσθέτοντας, ανέφερε πως ο Ολυμπιακός είναι δεμένη ομάδα, η οποία μπορεί να πετύχει τους στόχους της. «Είμαι πολύ χαρούμενος που παίζω και δείχνω τις δυνατότητές μου έχοντας την εμπιστοσύνη του προπονητή μου, που είναι πολύ σημαντική για μένα, όπως και το γεγονός ότι έχω πολλά λεπτά συμμετοχών εν όψει και του Μουντιάλ», τόνισε αρχικά ο Κάμπελ, για να συνεχίσει. «Είναι αυστηρός προπονητής και με έχει βοηθήσει πολύ. Δεν επιτρέπει στους παίκτες του να χαλαρώσουν, τους πιέζει διαρκώς με καλό τρόπο. Θεωρώ τον εαυτό μου έναν παίκτη σαν όλους τους άλλους. Προσπαθώ να αντεπεξέλθω στο ρόλο μου όσο καλύτερα μπορώ και να κάνω ό,τι μου ζητάνε».
Καταλήγοντας ο Κοσταρικανός άσος είπε. «Η ομάδα μας είναι πολύ δεμένη. Έχουμε μπροστά μας δύσκολα παιχνίδια και πρέπει να συνεχίσουμε με την ίδια συγκέντρωση για να πετύχουμε τους στόχους μας. Θέλω να τελειώσω καλά τη σεζόν και να είμαι υγιής για να έχω μια καλή παρουσία στο παγκόσμιο Κύπελλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: