Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Καρέ από Κύπελλα


Ο Θρύλος κέρδισε με 3-0 σετ την ομάδα του Πανναξιακού στον τελικό του Κυπέλλου και οι πρωταγωνιστές μίλησαν για τη μεγάλη τους επιτυχία. Οι εξαιρετικές εμφανίσεις του Ολυμπιακού στον ημιτελικό και τον τελικό του Final 4 της Πύλου έδωσαν δίκαια στην αρχηγό των «ερυθρόλευκων» Στέλλα Χριστοδούλου τον τίτλο της πολυτιμότερης παίκτριας. Η MVP, που κατέκτησε το τρίτο προσωπικό Κύπελλο με τα ερυθρόλευκα τόνισε: «Είμαστε πολύ χαρούμενες που πήραμε το τέταρτο Κύπελλο για τον Ολυμπιακό. Η Νάξος είναι μια καλή ομάδα, αλλά εμείς μπήκαμε συγκεντρωμένες στον αγώνα και φτάσαμε στη νίκη. Δεν έχουμε πολλά περιθώρια για ξεκούραση αφού ακολουθεί το πρωτάθλημα, που είναι κι αυτό στόχος μας. Όσο για το βραβείο της MVP, θέλω να ευχαριστήσω τις συμπαίκτριες μου γιατί χωρίς αυτές δεν θα τα είχα καταφέρει και τους προπονητές μου». Πολύ χαρούμενη για την επιτυχία της φίλης της ήταν και η Σοφία Κοσμά, που γιόρτασε κι αυτή όπως η συμπαίκτριά της το τρίτο της προσωπικό Κύπελλο. «Είμαι πολύ ευτυχισμένη που πήραμε το τέταρτο Κύπελλο και διπλά χαρούμενη για την Στέλλα που είχε αυτή την ατομική διάκριση, γιατί πραγματικά την άξιζε. Ήταν ένα δύσκολο Κύπελλο για μας αφού αποκλείσαμε δύο πολύ σημαντικές ομάδες, τα Βριλήσσια και την ΑΕΚ, αλλά και ο Παναθηναϊκός με τον Πανναξιακό είναι νεανικές ομάδες, που έχουν ενθουσιασμό και μόνο εύκολο δεν ήταν. Παίξαμε όμως καλά και φτάσαμε στη νίκη. Το πρώτο της τρόπαιο με τον Ολυμπιακό γιόρτασε η Κατερίνα Γιώτα που παραδέχτηκε ότι γι αυτό ήρθε στο λιμάνι. «Είναι το πρώτο μου τρόπαιο και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, για αυτό και το αφιερώνω σε όλη την οικογένεια του Ολυμπιακού. Ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα που δείχνει ικανή να φτάνει σε όλους τους τίτλους και αυτό ήταν ένα κίνητρο για να έρθω σʼ αυτή την ομάδα». Ο τεχνικός του Ολυμπιακού Γιάννης Νικολάκης μετά τον θρίαμβο του Ολυμπιακού, δήλωσε: «Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα κορίτσια γιατί το άξιζαν όλες. Κι όσες έπαιξαν κι όσες δεν έπαιξαν συνέβαλαν τα μέγιστα για να έρθει αυτή η επιτυχία. Φέραμε μια ακόμα κούπα στην διοίκηση και στο Λιμάνι και εγώ προσωπικά νοιώθω μεγάλη τιμή και συγκίνηση. Ήμουν προπονητής της ομάδας όταν πήρε το πρώτο Κύπελλο, ακολούθησαν άλλα δύο και τώρα με την επιστροφή μου ήρθε και το τέταρτο. Η κατάκτηση του τροπαίου ήταν πολύ δύσκολη. Στην καριέρα μου πρώτη φορά είχα τέτοιες κληρώσεις. Ωστόσο τα κορίτσια το ήθελαν πολύ αυτό το Κύπελλο, νίκησαν την ΑΕΚ τα Βριλήσσια και τον Παναθηναϊκό και δίκαια φτάσαμε στον τελικό. Στο σημερινό παιχνίδι έγινε πολύ σωστή διαχείριση του τίτλου του φαβορί. Τώρα μπροστά μας υπάρχει μια πολύ δύσκολη συνέχεια με τα πλέι οφ όπου θα σκεφτούμε πρώτα τον ημιτελικό και στην συνέχεια τον τελικό. Σίγουρα η κατάκτηση ενός στόχου μας δίνει ακόμα μεγαλύτερο κίνητρο για την συνέχεια». Η Αρέτα Κονόμη, που μάζεψε όλη την πίσω ζώνη γεμίζοντας με σιγουριά τις συμπαίκτριές της, έπλεε σε πελάγη ευτυχίας. «Είναι μαγικές στιγμές. Υπέροχο συναίσθημα. Πήραμε το τέταρτο Κύπελλο του Ολυμπιακού, το δεύτερο δικό μου και το μοιραστήκαμε με τον κόσμο μας που ήταν δίπλα μας στην Πύλο. Είναι πολύ καλό για εμάς που έχουμε δίπλα μας την διοίκηση. Σε κάθε αγώνα δώσαμε το 100%, αλλά αυτό είναι το Κύπελλο, δεν ξέρεις πότε θα αντιμετωπίσεις τις δύσκολες ομάδες και πρέπει να είσαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή. Τώρα έχουμε μπροστά μας τα πλέι οφ και τα πανηγύρια μένουν στην Πύλο».
Το πρώτο Κύπελλο της καριέρας της και, όπως δήλωσε, πιθανότατα το τελευταίο κατέκτησε η Κάταλιν Κις. Η Ουγγαρέζα διαγώνια ανακοίνωσε την απόφαση της να αποσυρθεί από την ενεργό δράση μετά το τέλος της σεζόν για οικογενειακούς λόγους. «Είναι το πρώτο μου Κύπελλο και μάλλον το τελευταίο, καθώς έχουμε αποφασίσει να σταματήσω στο τέλος της χρονιάς. Πάντως, κάλλιο αργά παρά ποτέ. Είμαι πολύ χαρούμενη για την νίκη μας αυτή. Είχαμε πολύ δύσκολη πορεία μέχρι εδώ αλλά αυτές τις επιτυχίες θα πάρουμε μαζί μας στα πλέι οφ και θα μας βοηθήσουν στα δύσκολα. Στόχος μας είναι το νταμπλ αλλά ακόμα έχουμε δρόμο γι αυτό».
Η Ράντι Τένεβα πήρε το τρίτο της Κύπελλο με τον Ολυμπιακό και δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό της. Η Βουλγάρα ακραία στάθηκε στην δύσκολη πορεία που είχε φέτος η ομάδα για να φτάσει στον τίτλο. «Φέτος παίξαμε τέσσερις τελικούς για να φτάσουμε στο τρόπαιο. Είμαι πολύ ευτυχισμένη και θέλω να αφιερώσω την επιτυχία αυτή στην ομάδα μου και σε όλες τις συμπαίκτριες μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: