Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Το... αντίο των "ερυθρόλευκων"

Η φετινή σεζόν ολοκληρώθηκε σήμερα για τον ποδοσφαιρικό Ολυμπιακό. Πλέον οι πρωταθλητές από σήμερα είναι σε περίοδο διακοπών έως και τις αρχές Ιουλίου όταν και θα ξεκινήσει η προετοιμασία για την επόμενη περίοδο. Τελευταία ημέρα στο Ρέντη και αρκετοί ισπανόφωνοι παίκτες του Θρύλου έκαναν το... κλασικό. Έβαλαν στους λογαριασμούς τους στο instagram φωτογραφίες με τα ερμάριά τους στο προπονητικό κέντρο στο Ρέντη. Και τους ευχαρίστησαν όλους για τη στήριξη τη φετινή περίοδο.
Χαρακτηριστικά ήταν τα μηνύματα των Ρομπέρτο, Τσόρι και Βλαντέζ. Ο Ισπανός γκολκίπερ τόνισε: "Κλείνουμε σήμερα την πόρτα του... ερμαρίου για φέτος. Είμαι πολύ περήφανος για ό,τι πετύχαμε φέτος. Ολοκλήρωσα μια ακόμα σεζόν στην καριέρα μου". Ο Τσόρι σχολίασε: "Σας παραθέτω μια φωτογραφία από το ερμάριό μου. Τα... λέμε την επόμενη χρονιά", ενώ ο Βαλντέζ ανέφερε: "Σήμερα ολοκληρώνεται μια ακόμα σεζόν στην καριέρα μου. Θέλω να ευχαριστήσω πάνω από όλα την οικογένειά μου, αλλά και την οικογένεια του Ολυμπιακού για την όμορφη εμπειρία. Σας ευχαριστώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: