Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Μέλι για Ολυμπιακό

Με τα καλύτερα λόγια αναφέρθηκε στον Ολυμπιακό ο Γιον Γκουιντέτι, χαρακτηρίζοντας τους Πειραιώτες την καλύτερη ελληνική ομάδα. Ο Σουηδός στράικερ που βρίσκεται στο στόχαστρο και των πρωταθλητών Ελλάδος μίλησε στη «Nova» για τον Θρύλο και τον καλό του φίλο, Ελαμπντελαουί, αλλά και το φιλικό των δύο ομάδων στη Μινεάπολις.  
«Δεν ξέρω πολλά πράγματα για τον Ολυμπιακό. Απλά ξέρω πως έχει καλούς οπαδούς. Είμαι από τη Σουηδία και ξέρω πως στην ομάδα έχουν αγωνιστεί ορισμένοι Σουηδοί παίκτες», ήταν τα πρώτα λόγια του Σουηδού επιθετικού των «πολιτών» για να αναφερθεί στη συνέχεια στον πολύ καλό του φίλο, Ομάρ Ελαμπντελαουί: 
«Έχω ένα από τους καλύτερους φίλους μου στον Ολυμπιακό, τον Ομάρ Ελαμπντελαουί. Είναι ένας από τους καλύτερους φίλους μου και μιλάμε καθημερινά μαζί. Είμαι χαρούμενος για τη μετεγγραφή του και ελπίζω να είναι μια καλή μετεγγραφή για αυτόν».
 Τέλος, όσον αφορά το φιλικό του Ολυμπιακού με τη Μάντσεστερ Σίτι, ο Γιον Γκουιντέτι είπε: «Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, καθώς οι ελληνικές ομάδες είναι καλές και ο Ολυμπιακός είναι σίγουρα η καλύτερη ελληνική ομάδα. Έχουν καλούς οπαδούς, με ωραία ατμόσφαιρα και είναι συνηθισμένοι να παίζουν στη ζέστη. Θα είναι ένα καλό φιλικό, αυτό είναι σίγουρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: