Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

«Ο Ολυμπιακός θα το παίρνει για πάντα!»

Ο αρχιπροπονητής του Ολυμπιακού, Νίκος Γέμελος είχε δηλώσει μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος: «Ο Ολυμπιακός θα το παίρνει για πάντα το Πρωτάθλημα. Γι' αυτό είμαστε εδώ. Οι αθλητές, οι προπονητές και φυσικά η διοίκηση που είναι πάντα κοντά μας. Όταν είσαι στον Ολυμπιακό ακόμη και το 55ο Πρωτάθλημα μοιάζει με εύκολο αλλά πιστέψε με δεν είναι. Μόνο αυτός ο σύλλογος έχει τέτοια δύναμη. Μακάρι να είχαμε ανταγωνισμό, θα βοηθούσε ακόμη περισσότερο τον σύλλογο μας. Μπράβο σ' όλα τα παιδιά. Ο Ολυμπιακός έχει ισχυρή διοίκηση, έχει τον πιο φανατικό κόσμο και δεν σταματά να σηκώνει κούπες. Φέτος πήραμε κούπες στο ποδόσφαιρο, στο πόλο, στο βόλεϊ, στην κολύμβηση, στο πινγκ πονγκ και συνεχίζουμε γιατί απλά είμαστε ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ»
Γιαννιώτης: «Σαν να παίρνω το πρώτο»!
Ενώ από την πλευρά του ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Σπύρος Γιαννιώτης δήλωνε πως: «Κάθε φορά που κατακτώ ένα Πρωτάθλημα είναι σαν να παίρνω το πρώτο. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να είμαι μέλος του Ολυμπιακού και είμαι ευλογημένος που έχω πετύχει τόσα στην καριέρα μου. Το Πρωτάθλημα μπορεί να νομίζουν πολλοί ότι είναι εύκολο αλλά εμείς οι αθλητές δίνουμε κάθε χρόνο τον καλύτερο μας εαυτό για να το κάνουμε εύκολο. Μπράβο σ' όλα τα παιδιά. Αισθάνομαι υπέροχα. Δεν το κρύβω ότι μου άρεσε πολύ όταν τελείωσε η κούρσα στα 1500μ που φώναξαν από την εξέδρα «Ολυμπιακός» και το όνομα μου. Δεν έχουμε συνηθίσει στο άθλημα μας να έχουμε εξέδρα και το χάρηκα πάρα πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: