Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

«Άνοιξε η όρεξη για περισσότερους τίτλους»

Ο Κάρσον Κλαρκ πανηγύρισε τον πρώτο του τίτλο με τη φανέλα του Ολυμπιακού και σε δηλώσεις του μετά τη νίκη επί του Εθνικού Αλεξανδρούπολης με 3-1 στον τελικό του League Cup τόνισε πως στον Θρύλο άνοιξε η όρεξη για ακόμα περισσότερους τίτλους.
«Είμαι περήφανος για τους συμπαίκτες μου. Ο Ολυμπιακός είναι γνωστό ότι είναι ομάδα των τίτλων και είμαι χαρούμενος που συνέβαλλα κι εγώ. Ευχαριστώ τον κόσμο που ήρθε να μας υποστηρίξει. Είναι καταπληκτικοί οι οπαδοί μας, είπε αρχικά ο «ερυθρόλευκος» άσος και κατέληξε:
«Έκανα τα δύο καλύτερα μου παιχνίδια με τον Ολυμπιακό στο League Cup. Θέλω να ευχαριστήσω τον Κώστα Προύσαλη, με καταλαβαίνει και με βοηθάει πολύ. Θέλω να συνεχίσω με τίτλους. Η όρεξη άνοιξε για περισσότερους τίτλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: