Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

"Νιώθω ευγνώμων"

Την ευκαιρία να αποχαιρετήσει με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ για τα όσα έζησε τους πέντε μήνες θητείας του στους νταμπλούχους Ελλάδας, είχε ο Φελίπε Σαντάνα.
Ο Βραζιλιάνος στόπερ ήρθε τον Γενάρη, αλλά αποχώρησε γιατί δεν έπεισε με την παρουσία του, ωστόσο ο ίδιος ευχαρίστησε τον σύλλογο για όσα του χάρισε, μεταξύ των οποίων και δύο τίτλους.
Αναλυτικά: «Δεν θα μπορούσα να μην εκφράσω όλη την ευγνωμοσύνη μου σε αυτόν τον σπουδαίο σύλλογο, τον Ολυμπιακό, που μου άνοιξε την πόρτα του, σε μία περίοδο ανάκαμψης. Οι 5 μήνες ήταν υπέροχοι και ωρίμασα αρκετά. Είμαι πολύ χαρούμενος που ήμουν μέρος αυτής της όμορφης ιστορίας των 90 ετών και είμαι εξαιρετικά ευγνώμων που ολοκλήρωσα τη θητεία μου με δύο σπουδαίους τίτλους. Σας ευχαριστώ για τη ζεστασιά», έγραψε ο Σαντάνα, ανεβάζοντας φωτογραφία με τα δύο μετάλλια από το Κύπελλο και το πρωτάθλημα, ανάμεσα στο σήμα του Ολυμπιακού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: