Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

"Όλοι μου πρότειναν Ολυμπιακό"

Τη βεβαιότητά του ότι ήρθε σε μια ομάδα που έχει να του δώσει πολλά και να τον εκτοξεύσει στο διεθνές στερέωμα εξέφρασε ο Νίκολα Μιλουτίνοφ μιλώντας στην «Αγορά» και παράλληλα πρόσθεσε πως όσους συμβουλεύτηκε τον προέτρεψαν να "φτύσει" τον Παναθηναϊκό και να έρθει στον Θρύλο. Αναλυτικά, ο νεαρός Σέρβος σέντερ του Ολυμπιακού υπογράμμισε... Για την επιλογή του να πάει στον Ολυμπιακό: «Τα τελευταία δέκα χρόνια η ομάδα είναι σχεδόν πάντα στα Final Four. Οι άνθρωποι με τους οποίους μίλησα μου είπαν ότι ο Ολυμπιακός έχει άρτια οργάνωση. Δουλεύουν καλά και για τον λόγο αυτόν επέλεξα να έρθω». Για τους λόγους που προτίμησε Ολυμπιακό από Παναθηναϊκό: «Όπως είπα, μίλησα με πολλούς ανθρώπους για το πού πρέπει να συνεχίσω την καριέρα μου και σχεδόν όλοι μου είπαν ότι στον Ολυμπιακό θα είμαι καλύτερος. Έτσι πήρα την απόφασή μου». Για την προσαρμογή του: «Θα προσπαθήσω να το συνηθίσω. Θα προσπαθήσω να δουλέψω στις προπονήσεις και να κάνω ό,τι μου ζητεί ο κόουτς Σφαιρόπουλος». Για τις αντιδράσεις από την Παρτιζάν για την αποχώρησή του: «Νομίζω ότι δεν υπάρχει κανένα λάθος στην απόφασή μου. Πήρα τη σωστή απόφαση. Θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα για να τους διαψεύσω». Για τις μάχες με τον Ραντούλιτσα: «Είμαστε φίλοι, αλλά στο γήπεδο θα είμαστε εχθροί. Θα είναι πολύ δύσκολο, γιατί είναι ένα εξαιρετικός παίκτης και το απέδειξε στο Παγκόσμιο Κύπελλο το 2014. Θα προσπαθήσω να τον σταματήσω στο γήπεδο». Για τη συμμετοχή της Σερβίας στο Ευρωμπάσκετ: «Έχουμε μια καλή ομάδα, που μπορεί να είναι μέσα στην τριάδα. Πέρυσι με τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Κύπελλο δείξαμε πολλά πράγματα. Ελάχιστοι το περίμεναν. Αποδείξαμε ότι είμαστε μία καλή ομάδα. Και η Ελλάδα έχει μία καλή ομάδα εφέτος και νομίζω ότι στο Ευρωμπάσκετ θα είναι καλύτερη σε σχέση με την περσινή αναμέτρησή μας». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: