Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

«Νιώθω άνετα στον Ολυμπιακό»

Ο Ματ Λοτζέσκι ετοιμάζεται για την τρίτη του σεζόν με την φανέλα του Ολυμπιακού.
Ματ, είσαι ένας από τους πιο έμπειρους παίκτες της ομάδας. Η εξέλιξή σου το διάστημα που αγωνίζεσαι εδώ είναι τρομακτική. Αισθάνεσαι, πλέον, μετά από τόσο καιρό πιο άνετα, πιο οικεία;
-Αισθάνομαι πολύ καλά. Είναι ο τρίτος χρόνος μου στην ομάδα, θα έχουμε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον ίδιο προπονητή. Νιώθω άνετα με την ομάδα και κάτι τέτοιο σε βοηθάει ν’ αποδίδεις καλύτερα.
Στο Ευρωμπάσκετ είχες πρωταγωνιστικό ρόλο με το Βέλγιο με αποκορύφωμα το “buzzer beater” κόντρα στην Λιθουανία. Αισθάνεσαι κουρασμένος μετά από αυτή την διοργάνωση;
-Είμαι λίγο κουρασμένος. Μετά το Ευρωμπάσκετ είχα 5-6 ημέρες να ξεκουραστώ. Τώρα θα είμαι εκτός γι’ άλλες 2-3 ημέρες μέχρι να ξεπεράσω πλήρως το πρόβλημα στην μέση και μετά να επιστρέψω στην προετοιμασία για το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό. Θα είμαι έτοιμος!
Στην θέση «3» υπάρχουν δύο παίκτες, ο Παπαπέτρου κι εσύ. Αισθάνεσαι μεγαλύτερη ευθύνη;
-Είναι ένας ρόλος που είμαι έτοιμος ν’ αποδεχτώ. Ίσως χρειαστεί να παίξω παραπάνω λεπτά, ίσως ξεκινάω και στην βασική πεντάδα. Είναι μια κατάσταση που πρέπει να την διαχειριστούμε σωστά σαν ομάδα. Όσο για τον Ιωάννη (σ.σ. Παπαπέτρου), πιστεύω πως είναι έτοιμος ν’ αρπάξει την ευκαιρία, ν’ αποδείξει στον εαυτό του ότι μπορεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Είναι καλός παίκτης και θα κάνει την δουλειά του. Το σημαντικότερο για εμένα είναι να παραμείνουμε υγιείς. Θα είναι πολύ σημαντικό να μην έχουμε τραυματισμούς, γιατί σ’ αυτή την περίπτωση μπορεί χρειαστεί να έρθει κάποιος άλλος να μας αντικαταστήσει. Πιστεύω πως δεν θα έχουμε πρόβλημα, καθώς και ο Στρόμπερι μπορεί να παίξει στο «3».

Δεν υπάρχουν σχόλια: