Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

"Είμαι σε μια μεγάλη ομάδα"

Στον συμπατριώτη του δημοσιογράφο Τζιανλούκα Ντι Μάρτζιο μίλησε ο Νικόλα Λεάλι. Ο Ιταλός γκολκίπερ αναφέρθηκε για μια ακόμα φορά στην απόφασή του να συνεχίσει τον Ολυμπιακό την καριέρα του. Κι όπως εξήγησε από την αρχή "Επιτέλους είμαι σε μια ομάδα που θέλει πάντα να κερδίζει!" για να συνεχίσει "Το περιβάλλον και η ατμόσφαιρα εδώ (σ.σ.: στον Ολυμπιακό) μοιάζει με το αντίστοιχο της Γιουβέντους". Πρόσθεσε πως "Νιώθω περίφημα που είμαι μέλος μιας πολύ μεγάλης και σπουδαίας ομάδας. Θέλουμε να κατακτήσουμε τη Super League αλλά και τα πάντα στην Ελλάδα, ενώ στην Ευρώπη θέλουμε να πάμε όσο πιο μακριά γίνεται στο Europa League, το οποίο στην Ιταλία θεωρούν ότι είναι μια διοργάνωση χαμηλότερου επιπέδου, αλλά σας διαβεβαιώ ότι δεν ισχύει αυτό. Είμαστε σε καλό δρόμο, όσον αφορά στους στόχους μας και αυτό μας κάνει πολύ χαρούμενους".
 Σε ό,τι αφορά τη ζωή στην Ελλάδα, ο Νικόλα Λεάλι εξήγησε ότι "Είναι εξαιρετική, υπάρχουν οι ιδανικές κλιματικές συνθήκες για να δουλέψεις. Εγώ είμαι πολύ καλά. Η κατάσταση στον Ολυμπιακό είναι πολύ καλή και μια σημαντική εμπειρία για εμένα, για να μπορέσω να γίνω ακόμα καλύτερος. Έχω τη δυνατότητα να παραμείνω σε μια μεγάλη ομάδα. Έψαχνα κάτι διαφορετικό στην καριέρα μου, από όσα είχαν γίνει έως τώρα, και το περασμένο καλοκαίρι το βρήκα". Σχετικά με την παρουσία του με τους πρωταθλητές Ελλάδας, επισήμανε πως "Στην αρχή αγωνιζόμουν στα ματς της Ευρώπης και του Κυπέλλου, ενώ τώρα και στο πρωτάθλημα μετά τον τραυματισμό του Καπίνο. Και είναι αλλιώτικα τα πράγματα από ό,τι στο παρελθόν. Εδώ δεν είναι ο στόχος απλά να μην δέχομαι γκολ. Όταν συμβεί δεν είναι καλά τα πράγματα. Πρέπει πάντα να αναζητάς τη βελτίωση για να γίνεις τέλειος". Η παρουσία του στον Θρύλο είναι κάτι που του αρέσει ιδιαίτερα και όπως τόνισε δεν σκέφτεται να αλλάξει ομάδα στα μέσα της χρονιάς, υπογραμμίζοντας ότι "Στην Ελλάδα αυτά που περνάω είναι μια εκπληκτική εμπειρία για εμένα, αλλά στο τέλος θα δούμε τα θα γίνει από εκεί και πέρα..." Ο Νικόλα Λεάλι έκανε αναφορά στον Τζίτζι Μπουφόν τονίζοντας ότι "Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να πάρω τη θέση του. Είναι ένα φαινόμενο για εμένα, ο δυνατότερος όλων των εποχών και παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο, παρότι τα χρόνια έχουν περάσει", ενώ για την φιλοδοξία του σχετικά με την εθνική Ιταλίας κι αν επέλεξε τον Θρύλο για το λόγο αυτό ξεκαθάρισε πως "Ήρθα στον Ολυμπιακό χωρίς να το σκεφτώ. Ήταν η πρώτη φορά που έφυγα εκτός Ιταλίας και ήθελα να δοκιμάσω τις δυνατότητές μου". Στον Πειραιά έχει συμπαίκτης τον Εστέμπαν Καμπιάσο, για τον οποίο ανέφερε ότι "Έχει πάντα θετική συμπεριφορά στην προπόνηση, κάθε ημέρα. Έχει κατακτήσει τόσα πολλά στην καριέρα του και μπορείς να κερδίσεις πολλά από παίκτες όπως είναι εκείνος". Όσον αφορά τη ζωή, ανέλυσε ότι "Είναι κι εδώ Μεσόγειος όπως στην Ιταλία, μένω δίπλα στη θάλασσα, όπου μπορείς να κάνεις ήσυχες βόλτες μέσα στον κόσμο. Είναι ευχάριστοι άνθρωποι και πάντα με το χαμόγελο (σ.σ.: για τους Έλληνες). Είναι ό,τι καλύτερο να ζεις σε ένα περιβάλλον σαν και αυτό!" Για ατμόσφαιρα στον Πειραιά, τόνισε πως "η υποστήριξη είναι πολύ θερμή, ειδικά στα ντέρμπι που είναι κάτι το ξεχωριστό. Είμαστε η πιο δημοφιλής ομάδας στην Αθήνα, υπάρχει πίεση αλλά σε λογικά πλαίσια και είναι φανταστικό να αγωνίζεσαι στο Καραϊσκάκη".

Δεν υπάρχουν σχόλια: