Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Ευχαρίστησε τον Ολυμπιακό ο Γιαννιώτης

Ιδιαίτερα συγκινητικό ήταν το μήνυμα του Σπύρου Γιαννιώτη για το τέλος του 2016. Μάλιστα, ο Έλληνας πρωταθλητής και ασημένιο Ολυμπιονίκης στο Ρίο, ευχαρίστησε και τον Ολυμπιακό για την πολύτιμη βοήθειά του.
Αναλυτικά το μήνυμα του Σπύρου Γιαννιώτη: "Έφτασε στο τέλος του το 2016. Μια χρόνια που τα είχε όλα στην ζωή μου ένα Ολυμπιακό μετάλλιο στον τελευταίο αγώνα της ζωής μου και το μεγαλύτερο θείο δώρο, να γίνεις γονιός, όμως είχε και μια πολύ άσχημη στιγμή, ο θάνατος ενός καλού φίλου, που ξέρω πως εκεί ψηλά που είναι μας καμαρώνει! Μια χρονιά Λοιπόν με τις μεγαλύτερες συγκινήσεις της ζωής μου! Κλείνοντας θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο προπονητή και καλό μου φίλο Νίκο Γέμελο που για 17 χρόνια ήταν δίπλα μου στον να γίνει το όνειρο μας πραγματικότητα!
Όλο αυτόν δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την βοήθεια της ομοσπονδίας, του σύλλογο μου Ολυμπιακού, την ΕΟΕ και τον χορηγό μου Eurobank.

Εύχομαι το νέο έτος να σας φέρει αυτό που αγαπάτε αλλά πάνω από όλα υγεία, αγάπη και ειρήνη σε όλο το κόσμο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: