Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Το "αντίο" του Ιντέγε

Με τον δικό του τρόπο ο Μπράουν Ιντέγε είπε το... αντίο του στην οικογένεια του Θρύλου. Με ένα μήνυμα μέσα από τη σελίδα του στο facebook, όπου ο Νιγηριανός επιθετικός ευχαρίστησε όλους όσους έχουν σχέση με την ομάδα, για τη στήριξη που του παρείχαν. Ειδική αναφορά έκανε στον Πρόεδρο του Ολυμπιακού, τον Βαγγέλη Μαρινάκη, τονίζοντας ότι νιώθει ευγνωμοσύνη για εκείνον και έκλεισε το μήνυμά του με την αναφορά στον κόσμο του Θρύλου που κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά του.
Με το "κόκκινο μίλι" να αναφέρει ότι "Σήμερα πρόκειται να ταξιδέψω για την Κίνα για να υπογράψω στην Τιανγίν Τέντα. Ήταν μία ευκαιρία που προέκυψε ξαφνικά και ένιωσα την ανάγκη να την αρπάξω. Το έκανα μετά από πολύ σκέψη και περίσκεψη. Πέρσι είχα πολύ μεγάλες προσφορές από την Κίνα και την Μέση Ανατολή, όπως και άλλες κρούσεις και ευκαιρίες στην Κεντρική Ευρώπη αλλά δεν πέρασε ποτέ σαν σκέψη από το μυαλό μου. Ήθελα να μείνω. Ο Ολυμπιακός έγινε το "σπίτι" μου. Και για μένα και για την οικογένειά μου. Και τον αγαπήσαμε κάθε λεπτό, όπως και μας αγάπησαν. Με βάλατε στην καρδιά σας και αυτό είναι κάτι που θα κρατήσω, μέσα μου, για πάντα.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο, κ. Μαρινάκη, που έκανε τόσα πολλά για να με φέρει εδώ. Το θυμάμαι ξεκάθαρα πως είχε περάσει τις τελευταίες δύο ημέρες της μεταγραφικής περιόδου του καλοκαιριού και δούλευε και προσπαθούσε διαρκώς για να με φέρει στην ομάδα. Κάποιες φορές ορισμένοι ξεχνάνε τις προσπάθειες και τα λεφτά που έχει βάλει στην ομάδα και πόσο σκληρά έχει δουλέψει για να διατηρεί τον Ολυμπιακό στην κορυφή. Είμαι ευγνώμων σε αυτόν!
Η ομάδα είναι πραγματικά μία από τις καλύτερες που έχω περάσει. Όλα γίνονται με στόχο την καλύτερη δυνατή επίδοση στον αγωνιστικό χώρο και θα πρέπει να ευχαριστήσω και το επιτελείο, από τον Διευθύντα Σύμβουλο και κάτω, που έκαναν εμένα και την οικογένειά μου να νιώσουμε τόσο ευχάριστα.
Θα μου λείψουν οι συμπαίκτες μου, παλιοί και τωρινοί, καθώς με μερικούς έχουμε γίνει πολύ καλοί φίλοι. Χωρίς αυτούς ένας παίκτης δεν είναι τίποτα. Ανυπομονώ στη νέα πρόκληση σε ένα νέο πρωτάθλημα, με νέους συμπαίκτες και νέο τρόπο ζωής.

Για το τέλος, προς όλους τους οπαδούς του Ολυμπιακού. Μου δείξατε από την πρώτη ημέρα αγάπη και την ανταποδίδω αυτή την αγάπη. Ελπίζω μία ημέρα να επιστρέψω στην ομάδα που αγαπάω και να ξανακάνω τον πανηγυρισμό DAB. Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: