Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

"Σημαίνει πολλά για εμένα..."

Κάθε λόγο να έχει χαρούμενος που θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό έχει ο Νάιτζελ Ουίλιαμς-Γκος. Ο Αμερικανός γκαρντ, ο οποίος υπέγραψε προ μερικών εβδομάδων στον Θρύλο, μίλησε σε ΜΜΕ της πατρίδας του και αναφέρθηκε στην απόφασή του να αποδεχτεί την «ερυθρόλευκη» πρόταση, τονίζοντας πως έπαιξε ρόλο και το μέγεθος του συλλόγου, αλλά και το γεγονός πως στον πάγκο του είναι ο Ντέιβιντ Μπλατ.
«Τη μέρα που πήρα την απόφασή μου, μιλούσα στο τηλέφωνο με τον Κάιλ Γουίλτζερ, με τον Κέβιν Πάνγκος που ήταν στη Ζαλγκίρις και με τον Τζέρεμι Πάργκο που έπαιξε για τον Ντέιβιντ Μπλατ στη Μακάμπι Τελ Αβίβ. Λοιπόν, είχα τρεις τύπους στο τηλέφωνο που είτε είχαν παίξει για το σύλλογο που με ήθελε, είτε ήταν ο προπονητής. Την περασμένη σεζόν ο κόουτς Μπλατ προσπάθησε να με αποκτήσει στα μισά της σεζόν. Προπονούσε τότε την Νταρουσάφακα στην Τουρκία και προσπάθησε να με αποκτήσει τον Ιανουάριο από την Παρτιζάν. Ωστόσο, δεν είχα κάποιο buy out και η Παρτιζάν ήθελε να μείνω και να ολοκληρώσω τη σεζόν μαζί τους», ανέφερε αρχικά ο Ουίλιαμς-Γκος και συνέχισε:
«Από τη στιγμή που (σ.σ. ο Ντέιβιντ Μπλατ) πήρε τη δουλειά στον Ολυμπιακό, ήμουν ο πρώτος παίκτης που κάλεσε. Και αυτό λέει πολλά για μένα. Το να έχω προπονητή τον Ντέιβιντ Μπλατ και ειδικά σε μία ομάδα όπως ο Ολυμπιακός και το να είμαι ο πρώτος παίκτης που προσπαθούν να πάρουν για τη νέα σεζόν, σημαίνει πολλά για μένα. Ήξερα πως η πόλη και ο τρόπος ζωής θα ήταν σπουδαία, από τη συνομιλία που είχα με τον Γουίλτζερ. Έτσι, ξέρεις ότι το να παίξεις για τον Ντέιβιντ Μπλατ θα είναι σπουδαία εμπειρία».
Επιπλέον, ο Αμερικανός γκαρντ δείχνει να έχει μεγάλη αυτοπεποίθηση, αλλά και μεγάλη ικανοποίηση για όσα έχει καταφέρει έως τώρα στην καριέρα του. «Ξέρω ότι είμαι παίκτης για το NBA. Οι τελευταίοι 16 μήνες ήταν... τρέλα. Οι εμπειρίες που αποκόμισα και η εξέλιξη στο παιχνίδι μου και τα χρήματα που έρχονται όταν είσαι επαγγελματίας αθλητής, είναι απλά μεγάλη ευλογία για την οποία είμαι πολύ, πολύ χαρούμενος, μιας και όλη η δουλειά ξεπληρώνεται. Είμαι χαρούμενος για το πώς εξελίσσεται η καριέρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: