Τετάρτη 31 Αυγούστου 2022

Στην Ελλάδα έφτασε ο Πεπ Μπίελ


Τα τυπικά απομένουν πλέον για να ολοκληρώσει ο Ολυμπιακός μια πολύ σημαντική μεταγραφή. Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός, Πεπ Μπιέλ, βρίσκεται στη χώρα μας από το βράδυ της Τετάρτης και μόλις περάσει με επιτυχία τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις, ακολούθως θα υπογράψει το τριετές συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους». Οι απολαβές του 25χρονου που μπορεί να αγωνιστεί τόσο στη θέση «10» όσο και στις πτέρυγες σαν εξτρέμ, θα είναι περί το 1 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ οι Πειραιώτες θα καταβάλουν στην Κοπεγχάγη 6 εκατ. ευρώ για την αγορά των δικαιωμάτων του. 
Στις πρώτες του δηλώσεις κατά την άφιξή του στο «Ελ. Βενιζέλος», ο Ισπανός ανέφερε: «Είμαι χαρούμενος για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει ο κόσμος. Ανυπομονώ να ξεκινήσω να παίζω για να το ανταποδώσω. Μόνο στο άκουσμα του ονόματος του Ολυμπιακού ήταν εύκολο για μένα να πάρω την απόφαση να έρθω. Μίλησα και με τους ατζέντηδές μου και έκαναν αυτό που έπρεπε. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Έπαιξε πάρα πολύ σημαντικό ρόλο το όνομα του Ολυμπιακού».

Δεν υπάρχουν σχόλια: