Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023

«Τιμή μου που θα παίξω στον Ολυμπιακό»


Λίγο μετά τις 10 το πρωί, με πτήση απευθείας από το Νιου Τζέρσι, αφίχθη το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, Φιλίπ Πετρούσεφ, στο αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος" όπου τον υποδέχθηκαν άνθρωποι της ΚΑΕ για να μεταβεί στα γραφεία των Πειραιωτών και να ολοκληρώσει κάποιες τυπικές διαδικασίες της μεταγραφής.
Ο Σέρβος φόργουορντ υπέγραψε για τρία χρόνια στην ομάδα του Πειραιά και βρίσκεται ήδη στη χώρα μας για να ενταχθεί στους «ερυθρόλευκους».

«Αισθάνομαι καλά. Νιώθω τιμή που θα αγωνίζομαι σε αυτό το κλαμπ. Ανυπομονώ να παίξω με τον Ολυμπιακό», είπε στις πρώτες του δηλώσεις και συνέχισε: «Νιώθω ότι θα ήμουν καλύτερα στην Ευρώπη. Πέρασα κάποια πράγματα στο ΝΒΑ που δεν περίμενα. Δεν ήταν δικό μου λάθος αλλά είμαι νέος παίκτης, πρέπει να παίζω και πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω τον Ολυμπιακό».

Για τον ρόλο του Σάσα Βεζένκοφ: «Ο Σάσα μου είπε τα καλύτερα. Μιλήσαμε όσο βρέθηκα στο Σακραμέντο, μου είπε τα καλύτερα και ότι πρέπει να έλθω στον Ολυμπιακό! Είχα κάποιες άλλες προτάσεις αλλά μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια».

Για τον ανταγωνισμό στη ρακέρα: «Έπαιξα στο «4», στο «5». Ξέρω τον Νίκολα από την Εθνική. Προφανώς ο Ολυμπιακός έχει πολλούς καλούς παίκτες. Θα είναι ωραία. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα, αποδεσμεύτηκα πριν δυο μέρες, θα έχω χρόνο να προσαρμοστώ».

Για το ρόλο του: «Πέρσι έπαιζα και στο 4 και στο 5. Ξέρω τον Νίκολα (Μιλουτίνοφ) από την εθνική ομάδα. Ο Ολυμπιακός έχει πολλούς καλούς ψηλούς, θα είναι ωραία. Δεν έχω μιλήσει για τον ρόλο μου με τον κόουτς. Θα μιλήσουμε και θα πρέπει να προσαρμοστώ στη νέα μου ομάδα».

Για το γεγονός πως θα φορέσει ξανά τα «ερυθρόλευκα» μετά τη θητεία του στον Ερυθρό Αστέρα: «Μου αρέσουν τα χρώματα, τι να πω… Πέρσι στον Ερυθρό Αστέρα πέρασα την καλύτερη σεζόν της καριέρας μου. Απόλαυσα την ατμόσφαιρα, ο κόσμος με στήριξε και όταν παίζαμε με τον Ολυμπιακό έβλεπα πως είναι αδερφοποιημένα σωματεία. Είμαι χαρούμενος που μένω στην οικογένεια».

Για το αν σκοπεύει να επιστρέψει μελλοντικά στο ΝΒΑ: «Είμαι ακόμη νεαρός. Μπορεί να επιστρέψω. Πήγα και έζησα την εμπειρία για λίγο. Έπρεπε να πάω γιατί η Φιλαδέλφεια είχε τα δικαιώματά μου. Τώρα αν επιστρέψω μπορώ να πάω οπουδήποτε. Έχω χρόνο μπροστά μου, απλώς θέλω να παίξω τώρα».



Δεν υπάρχουν σχόλια: