Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

Ατάκες-φωτιά από τον Καρβαλιάλ


Λίγο πριν από τη δύση του 2023, ο Κάρλος Καρβαλιάλ επέλεξε να μιλήσει στους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού και πέταξε…. “αστραπές” και ξεκάθαρα μηνύματα. Ο προπονητής των “ερυθρόλευκων” ζήτησε μεταξύ άλλων νοοτροπία νικητή από τους παίκτες του και θετική σκέψη, υπογράμμισε ότι δεν στέκεται σε ονόματα και εξέφρασε την πίστη του για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και μια καλή πορεία στην Ευρώπη.

«Δεν θέλω παίκτες που έρχονται εδώ με κακή διάθεση. Θέλω να έρχεστε με χαμόγελο και με θετική σκέψη στην προπόνηση. Υπάρχει μια γραμμή ανάμεσα σε εσάς, την ομάδα και εμένα. Δεν με ενδιαφέρουν τα ονόματα. Δεν έχει καμία σημασία για εμένα τι όνομα γράφει η φανέλα. Το μόνο που με ενδιαφέρει, είναι η ομάδα. Οποιος δεν έχει νοοτροπία νικητή και δεν έρχεται με χαρά και θετικό τρόπο στο Ρέντη, δεν θα είναι με εμένα, δεν έχει θέση εδώ», είπε αρχικά ο Καρβαλιάλ και τόνισε:

«Δεν μου αρέσει να βλέπω ποδοσφαιριστές να κατεβάζουν τα μούτρα τους και να αντιδρούν όταν γίνονται αλλαγή ή δεν παίζουν. Ολοι είστε ίδιοι για εμένα. Από εκείνον που παίζει σε όλα τα παιχνίδια, έως κάποιον που δεν έχει παίξει καθόλου. Είστε το ίδιο σημαντικοί».

Ο προπονητής του Ολυμπιακού αναφέρθηκε και στους στόχους της ομάδας του. «Είμαι και θα είμαι εδώ για εσάς. Για όλους. Θέλω να λύνω ό,τι πρόβλημα έχετε και θα είμαι πάντα στο πλευρό σας. Εμπιστεύομαι το επιτελείο μου και πιστεύω πραγματικά ότι θα καταφέρουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα και να προχωρήσουμε στην Ευρώπη. Αλλά αυτό δεν θα γίνει μόνο του. Πρέπει να μάθουμε από τα λάθη μας. Να δουλέψουμε σε αυτά ακόμη περισσότερο, με ανοιχτό μυαλό και περισσότερη διάθεση. Θέλω περισσότερη συγκέντρωση από όλους στην προπόνηση. Δεν θα μιλήσω προσωπικά, αλλά θέλω όλοι να είστε εδώ, 100%», ήταν τα λόγια του.

Παράλληλα ο Καρβαλιάλ αναφέρθηκε και στο δύσκολο αγωνιστικό πρόγραμμα που ακολουθεί, τονίζοντας: «Θα μπει η νέα χρονιά και χρειάζεται προσοχή σε ό,τι κάνετε. Ερχονται μπροστά μας πολλά και σημαντικά παιχνίδια. Εχουμε τη Λαμία, έχουμε ντέρμπι με την ΑΕΚ και τον Παναθηναϊκό, έχουμε ματς δύσκολα και όλα έρχονται γρήγορα. Θέλω να προσέχετε το σώμα σας. Οι καιρικές συνθήκες αλλάζουν, έρχεται περισσότερο κρύο και χρειάζεται προσοχή μεγάλη και από την πλευρά σας, για να μην έχουμε προβλήματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: