Ο Ολυμπιακός έφτασε στην κορυφή της Ευρώπης και με τη νίκη 92-85 επί της Ρεάλ Μαδρίτης κάθισε ξανά στον θρόνο της Ευρωλίγκας, ράβοντας ταυτόχρονα και το τέταρτο αστέρι στην «ερυθρόλευκη» φανέλα του.
Οι πανηγυρισμοί στο στρατόπεδο των Πειραιωτών έχουν αρχίσει σιγά σιγά να κοπάζουν και στρέφουν την προσοχή τους στο πρωτάθλημα και τις αναμετρήσεις απέναντι στην ΑΕΚ για τα ημιτελικά της Stoiximan GBL.
Η ομάδα του Ολυμπιακού, παίκτες, προπονητές και πρόεδροι, αποφάσισαν να δειπνήσουν όλοι μαζί και όχι να πάνε σε ένα νυχτερινό κέντρο, όπως συνηθίζεται μετά από μία τέτοια επιτυχία, δείχνοντας το εξαιρετικό κλίμα που επικρατεί εντός των «ερυθρόλευκων» τειχών. Παίκτες, προπονητές και πρόεδροι έδειξαν σε μεγάλο κέφι. Μάλιστα, το έριξαν στον χορό, κρατώντας και την πολυπόθητη κούπα. Ξεχώρισε για το ντύσιμό του ο Τόμας Γουόκαπ, ο οποίος επίσης πήρε στα χέρια του μία μεγάλη ελληνική σημαία και πόζαρε στον φωτογραφικό φακό.
Super Trucks Offroad
Πριν από 5 χρόνια

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου