Σάββατο 23 Μαΐου 2026

Με περίπατο στους τελικούς ο Ολυμπιακός

Πρόκριση στους τελικούς των play off της Waterpolo League Γυναικών για τον Ολυμπιακό με σκορ... καρμπόν του πρώτου αγώνα (20-9) με τον Εθνικό στο κολυμβητήριο του Πειραιά.
Ένα ημίχρονο, το πρώτο της αναμέτρησης, ήταν αρκετό για το σύνολο του Γιώργου Ντόσκα προκειμένου να "ζευγαρώσει" τις νίκες του κόντρα στον συμπολίτη, στο πλαίσιο της ημιτελικής φάσης του πρωταθλήματος. 
Στους τελικούς, οι Κυπελλούχες Ελλάδας θα αντιμετωπίσουν με πλεονέκτημα έδρας τον κάτοχο του τίτλου ΝΟ Βουλιαγμένης, στις τρεις νίκες. Ο Εθνικός, από την πλευρά του, θα αναμετρηθεί με τον ΑΝΟ Γλυφάδας για το χάλκινο μετάλλιο, στις δύο νίκες.
Οι τυπικά φιλοξενούμενες, που είχαν νέο πρόσωπο στην 15αδα τους την Δέσποινα Δρακωτού, επέβαλλαν το ρυθμό τους από το ξεκίνημα του αγώνα και προηγήθηκαν στο ημίχρονο με 13-2 και διατήρησαν τη διαφορά των 11 τερμάτων μέχρι το τέλος.
Από τον Ολυμπιακό πρώτη σκόρερ ήταν η Βασιλική Πλευρίτου με 5 γκολ και ακολούθησαν Φωτεινή Τριχά και Στεφανία Σάντα με 4.
Τα οκτάλεπτα: 2-5, 0-8, 4-4, 3-3

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Γιώργος Ντόσκας): Σταματοπούλου, Κλεισούρα, Κουρέτα 1, Σάντα 4, Τριχά 4, Άντριους 1, Σιούτη 1, Διρχαλίδου, Νίνου 1, Πλευρίτου 5, Τορνάρου, Μυριοκεφαλιτάκη 3, Βαν Ντεν Ντόμπελστιν, Λαναρά, Δρακωτού.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: