Με όλα τα… μεταγραφικά θέματα του Ολυμπιακού κανονισμένα πήγαν στο ΟΑΚΑ ο Βαγγέλης Μαρινάκης με τον Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ.
Τρεις ώρες συνάντηση είχαν οι δύο άντρες ενώ παρών ήταν και ο ατζέντης του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, Ινιάκι Ιμπάνεθ, πριν πάνε μαζί να δουν τον Ολυμπιακό με τη Φενερμπαχτσέ για το Final Four της Euroleague.
Μάλιστα ο Ιμπάνεθ έφυγε κατευθείαν για την Ισπανία, ώστε να ξεκινήσει τις συζητήσεις με τους μεταγραφικούς στόχους του Ολυμπιακού καθώς ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ είχε πάει… οργανωμένος, έχοντας μαζί του τη λίστα των ποδοσφαιριστών που τον ενδιαφέρουν.
Στη συνάντηση Μαρινάκη – Μεντιλίμπαρ, έδωσε το παρόν και ο Ντάρκο Κοβάσετιβς, με τον αθλητικό διευθυντή του Ολυμπιακού να συμμετέχει ενεργά στον μεταγραφικό σχεδιασμό της ομάδας.
Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ και ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς πήραν το τελικό «ΟΚ» από τον Βαγγέλη Μαρινάκη και έτσι ξεκίνησαν άμεσα οι επαφές με ομάδες, για παίκτες που ενδιαφέρουν τους «ερυθρόλευκους» ώστε να μη χαθεί ούτε… λεπτό στο χτίσιμο του «νέου Ολυμπιακού».
Super Trucks Offroad
Πριν από 5 χρόνια

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου