Τετάρτη 27 Μαΐου 2026

Ο Καλογερόπουλος πηγαίνει στη Μόντσα

Ο Αλέξης Καλογερόπουλος ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα της καριέρας του, με τον Ολυμπιακό να αποτελεί πλέον παρελθόν για τον 22χρονο κεντρικό αμυντικό. Το συμβόλαιό του με τους ερυθρόλευκους ολοκληρώνεται τον Ιούνιο και όλα δείχνουν πως η συνέχεια θα τον βρει στην Ιταλία.
Σύμφωνα με τον Νικολό Σκίρα, ο υψηλόσωμος στόπερ έχει έρθει σε συμφωνία με τη Μόντσα, η οποία τον βλέπει ως μια ενδιαφέρουσα προσθήκη για την άμυνά της. Ο Καλογερόπουλος θέλει να βρει ομάδα στην οποία θα έχει περισσότερο χρόνο συμμετοχής, κάτι που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή του.
Η Μόντσα βρίσκεται σε κομβικό σημείο της σεζόν. Τερμάτισε τρίτη στη Serie B και διεκδικεί την άνοδο στη Serie A μέσω των play-offs. Την Παρασκευή 29/05 υποδέχεται την Καταντζάρο στη ρεβάνς, έχοντας ήδη σημαντικό προβάδισμα μετά τη νίκη της με 2-0 στο πρώτο παιχνίδι.
Ο Καλογερόπουλος προωθήθηκε στην πρώτη ομάδα του Ολυμπιακού το 2021, έχοντας περάσει πρώτα από τα τμήματα υποδομής του συλλόγου. Με την πρώτη ομάδα μέτρησε 17 συμμετοχές, δύο γκολ και μία ασίστ.
Με την Κ19 είχε 14 συμμετοχές, ένα γκολ και μία ασίστ, ενώ με τον Ολυμπιακό Β κατέγραψε 26 παιχνίδια και δύο ασίστ. Σημαντικό κομμάτι της μέχρι τώρα πορείας του ήταν και ο δανεισμός του στον Βόλο, όπου πήρε πολύ χρόνο συμμετοχής, φτάνοντας τις 63 εμφανίσεις με δύο γκολ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: